Word 2003 doet raar - opmaak - HELP?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Word 2003 doet raar - opmaak - HELP?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 17:47

Voor mijn werk maak ik gebruik van documenten die in Word 2003 zijn opgemaakt, ik bel daarvoor in op een server waar die documenten staan. Ik pas ze aan en bewaar ze vervolgens op mijn lokale schijf waar een lokale Word 2003 versie staat.

Op het scherm zijn de documenten hetzelfde maar als ik de documenten print dan is de opmaak via de lokale versie gewijzigd, de tekst neemt meer ruimte in beslag en er is minder ruimte over voor de voettekst dan in het origineel.
Kopieer ik het document terug naar de server dan komt het daar nog gewoon goed uit de(zelfde) printer.

Inmiddels heb ik al de normal.dot van de server naar de lokale template map gekopieerd maar dat mag niet helpen. Zodra ik het document lokaal open en daar print wordt er ruimere opmaak gebruikt.
Ik weet niet wat ik nog kan nalopen om dit verschil weg te krijgen, het zijn contracten en opdrachtbevestigingen, die moeten er toch netjes uit zien qua opmaak. Wie kan helpen

_Kellyy

Re: Word 2003 doet raar - opmaak - HELP?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:41

Kan je het niet naar een pdf document overzetten?

Helpen hoe het opgelost wordt kan ik helaas niet, omdat ik zelf ook het probleem had met mijn stage. Ik heb dit toen opgelost door het naar een pdf bestand over te zetten.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 10:47

_Kellyy schreef:
Kan je het niet naar een pdf document overzetten?

Helpen hoe het opgelost wordt kan ik helaas niet, omdat ik zelf ook het probleem had met mijn stage. Ik heb dit toen opgelost door het naar een pdf bestand over te zetten.

Is op zich wel een idee, maar soms moet het nog bewerkt worden en dan pas definitief geprint..
Heb het idee dat het of de andere printerdrivers zijn die er lokaal geinstalleerd staan of dat hij toch de normal.dot niet goed toepast die er nu wel staat.

_Kellyy

Re: Word 2003 doet raar - opmaak - HELP?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:31

Open je het weer in 2003 of in een nieuwere versie?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 14:08

_Kellyy schreef:
Open je het weer in 2003 of in een nieuwere versie?

Sorry zie je vraag wat laat _Kellyy - Het gaat beide om een 2003 versie