Sinds vanmorgen is mijn laptop (Asus laptop met Windows 7) nogal de pan uit geflipt: hij herkent mijn gebruikersprofiel niet meer.
Gelukkig heb ik mijn iPhone dus na enig gegoogle erop uit gekomen dat ik een nieuw gebruikersprofiel aan ga maken via de veilig starten modus en dan alles kopieer.
Beetje jammer is alleen dat ik via de veilige modus geen gebruikersprofielen kan/mag wijzigen.
Ik ga via Configutiescherm naar GebruikersAccounts. Daar staat dan mijn eigen account, met Administrator eronder (er zit één profiel op deze computer).
Ik kan mijn wachtwoord wijzigen, verwijder en mijn afbeelding wijzigen, maar voor de rest van de functies staat een blauw geel schildje en ik kan erop klikken tot ik een ons weeg maar er gebeurt niks....
Dit is dan voor de functies accountnaam wijzigen, accounttype wijzigen, een ander account beheren en instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen.
Help, hoe krijg ik dit toch voor elkaar??!! Ik wil heel graag penoza van gisteren terugkijken en dat gaat zo niet lukken.....