Trekkerrijbewijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Trekkerrijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 12:05

Hallo bokkers,
Wie heeft zijn/haar trekkerrijbewijs?
Over een weekje heb ik theorie examen. Ik ben nu al super zenuwachtig, ik ben bang dat ik het niet haal.
Klasgenoten zeggen dat het niets voorstelt.
Weet iemand hoeveel vragen je krijgt en hoeveel je goed moet hebben?
En is het moeilijk? Wat voor soort vragen krijg je allemaal?

Ik heb ook een cd bij mijn theorieboek. Hier staan ook toetsen op, maar sommige dingen komen mij echt niet bekend voor (staan niet in het boek). Ik vind deze toetsen ook nog best wel lastig, is de cd te vergelijken met het examen?
Groetjes xxx

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 12:19

Allereerst; probeer te ontspannen! Meer dan leren kun je niet doen en ik ga wel mee met je klasgenoten, ookal zal het voor hun wel net een tikkie makkelijker/logischer zijn vanwege hun achtergrond.

amoj schreef:
maar sommige dingen komen mij echt niet bekend voor (staan niet in het boek).

Wat voor vragen zijn dit dan? Niet alles staat natuurlijk letterlijk in het boek...

Hoeveel vragen je nu fout mag hebben weet ik niet, want ze hebben ondertussen alweer zoveel veranderd :(:)

Alvast veel succes!

Anoniem

Re: Trekkerrijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 12:44

Verkeersborden enzo, die staan niet in het boek helaas. En ook krijg je vaak heel vage plaatjes te zien zoals lampjes op het dashboard en dan kun je niet goed zien wat voor lampje, maar moet je wel aangeven waar het voor is.
Hoop niet dat dat op het examen ook zo is :(

Zijn het meerkeuze vragen of ook open vragen?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 12:47

Meerkeuze volgens mij.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 23:39

Het is voor mij al zeker weer 10 jaar geleden dat ik m'n trekkerrijbewijs heb gehaald.
Het zijn allemaal meerkeuze vragen. Alles wat in het boek staat kan gevraagd worden. Ik vond het niet heel moeilijk. En als ik nu om me heen kijk dan slaagt ook eigenlijk iedereen we voor theorie.

SUcces, je kunt het!