Misschien al een topic hierover dan graag een slotje, maar goed waar ik mee zit is het volgende...
Ik heb een leuk leven, leuke vrienden en familie, werk tussen de paarden, rijd paar keer per week, heb een super geweldig dochtertje en een leuke flat.
Dus op alle gebieden gaat het goed behalve 1 en dat is op liefdes vlak.
De vader van mijn kind heeft na 10 weken zwangerschap het bijltje erbij neergegooid.
Ik heb hem nooit helemaal los kunnen laten en als ik al probeer open te staan voor een nieuwe liefde dan word ik dus eigenlijk weer terug geworpen op mijn gevoelens voor mijn ex die blijkbaar onvoorwaardelijk blijken te zijn.
Hij zit in mijn systeem.
Nee, hij was geen kladloper, maar een man met een goede baan, waarmee ik voor mijn relatie zo een 10 jaar vriendschap had, veel mee kon lachen en huilen en doordat het al wat stroef liep ff in onze relatie en een ongeplande zwangerschap nog erover heen is alles op scherp komen te staan.
Ik heb nooit allimentatie gevraagd en hem lang met rust gelaten(wel de geboorte laten weten)
Wij hebben hele leuke, mooi en gezellige tijden gekent.
Ondertussen woont en werkt hij weer in buitenland.
Eerst wou hij niets van mij weten en nu heeft hij mij toegevoegd op Skype.
Heb tijdje terug wel geprobeerd (normaal) contact met hem te leggen ook ivm mijn dochtertje, maar daar reageert hij dan weer niet op.
Het is niet levens beheersend, maar mis hem nog elke dag en zou het niet erg vinden als hij terug in mijn leven kwam ook al is het alleen voor mij dochtertje.
Hebben meer mensen dit ''probleem'' of iets dergelijks en wat zou ik eventueel nog kunnen doen?
Thx voor lezen!
Het was wel een iets andere situatie..We hadden nog contact en hij wou weer met mij verder,maar ik wist gewoon dat dat absoluut niet verstandig zou zijn omdat ik diep in mijn hart wist dat we niet bijelkaar pasten..Maar toch 5 jaar voor ik weer eens na ging denken over een nieuwe relatie