Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) wat een hbo opleiding is. Toen was het helemaal zeker: Ik kon net zo goed havo gaan doen. Verder heb ik ook geen wo studie gevonden die mij echt leuk leek.
) dat ik dit jaar nog ga halen.
Ik hoop dat er gauw zon komt na deze dikke wolken met regen!!
En wat je zelf al aangeeft: je doet je best, meer kun je niet doen. Maar het zal je vast voldoening en minder stress geven als je een aantal dingen echt hebt kunnen afronden
Als je docenten er ook vertrouwen in hebben dan komt het goed. Je kan het!
donnar schreef:Ja zo ver ben ik al, heb dus al een burn out. Ben de eerste week van school geweest daarna zo goed als niet meer, ik wilde het in het begin graag proberen maar naarmate de tijd verstreek merkte ik dat het niet te doen is. Bloed hebben we laten prikken, was niets..
Ik baal ook als een stekker, ik vind school helemaal niet leuk en wilde er dus zo snel mogelijk vanaf zodat ik kon studeren. Ik doe mavo en dit is dus mijn laatste jaar, hierna wilde ik een MBO niveau opleiding doen en daarna naar het HBO een vorm van therapie studeren. (welke weet ik nog niet) Ik heb verder geen moeite met de lesstof ik had als advies Havo maar heb het eerste jaar heel weinig gedaan, ik merk nu de keren die ik naar school ga dat ik achteruit ga. Ik kan me niet concentreren en het blijft allemaal niet hangen..
Liamssfork schreef:donnar schreef:Ja zo ver ben ik al, heb dus al een burn out. Ben de eerste week van school geweest daarna zo goed als niet meer, ik wilde het in het begin graag proberen maar naarmate de tijd verstreek merkte ik dat het niet te doen is. Bloed hebben we laten prikken, was niets..
Ik baal ook als een stekker, ik vind school helemaal niet leuk en wilde er dus zo snel mogelijk vanaf zodat ik kon studeren. Ik doe mavo en dit is dus mijn laatste jaar, hierna wilde ik een MBO niveau opleiding doen en daarna naar het HBO een vorm van therapie studeren. (welke weet ik nog niet) Ik heb verder geen moeite met de lesstof ik had als advies Havo maar heb het eerste jaar heel weinig gedaan, ik merk nu de keren die ik naar school ga dat ik achteruit ga. Ik kan me niet concentreren en het blijft allemaal niet hangen..
Klinkt erg bekend, ik heb precies hetzelfde. Ik kan het hele niveau VWO ook aan, maar met een achterstand van 1,5 jaar is het vrijwel voor iedereen onmogelijk om dit te halen. Bij mij blijft het nu dan idd ook niet meer hangen...
Ondanks dat je school helemaal niks vind.. Is het ook voor jou geen optie om dit jaar over te doen? Examenjaar is natuurlijk erg belangrijk.
@Iris82, dankjewel!! Ik hoop ook dat dit de juiste keuze is. Ook al heb eigenlijk geen andere meer...