Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xMendy schreef:Ik geloof er wel in, absoluut. Maar ik houd me er bewust niet mee bezig omdat ik het doodeng vind. Kijk ook geen films ed. waar het in voorkomt.
Mijn ervaring is dat er ook taboe op zit bij de kerk, ja.. ik ben dan niet gelovig, vader wel, en ben wel eens meegeweest naar de kerk dus vandaar.
Het is iig bloedgevaarlijk. Hoe en wat kan ik niet precies uitleggen, maar dat komt ook omdat ik ervoor kies om er zover mogelijk van weg te blijven..
Dat is een heel ander onderwerp.
ik kan dan ook heel goed tegen geestenfilms. Vroeger ben ik een keer in mijn eentje glaasje gaan draaien onder het mom van eerst zien dan geloven...wellicht deed ik iets verkeerd maar er gebeurde niks 
maar dat was voor mij wel de doorslag dat het niet echt kon zijn. moonsparkle schreef:Ik ben altijd van het eerst zien dan geloven, maar misschien moet ik dat niet te hard uitsprekenik kan dan ook heel goed tegen geestenfilms. Vroeger ben ik een keer in mijn eentje glaasje gaan draaien onder het mom van eerst zien dan geloven...wellicht deed ik iets verkeerd maar er gebeurde niks
Misschien mag ik blij zijn dat er niks wat gebeurdmaar dat was voor mij wel de doorslag dat het niet echt kon zijn.
)
Griezel meeting iemand?
xxxjanna schreef:moonsparkle schreef:Ik ben altijd van het eerst zien dan geloven, maar misschien moet ik dat niet te hard uitsprekenik kan dan ook heel goed tegen geestenfilms. Vroeger ben ik een keer in mijn eentje glaasje gaan draaien onder het mom van eerst zien dan geloven...wellicht deed ik iets verkeerd maar er gebeurde niks
Misschien mag ik blij zijn dat er niks wat gebeurdmaar dat was voor mij wel de doorslag dat het niet echt kon zijn.
Denk dat je er echt openvoor moet staan wil het werken, misschien maar beter dat het niet lukte indd![]()
En dit is mijn idee gewoon hoor, heb hier totaal geen verstand van of ervaring mee ;p
Het is niet dat ik dacht er gebeurd toch niks, maar ik wou wel eens zien of er wel wat zou gaan gebeuren.
Ik denk dat in dit verhaal de dochter zelf een duiveltje was
love_western schreef:Ik geloof zelf niet in duivels of de hel. Maar geloof wel zeker dat je die voor je zelf kunt creëren.
Wel geloof ik in geesten. Maar dit komt ook door persoonlijke ervaringen. Heb er mij toen een poos voor afgesloten. Maar ik sta er nu weer open voor. En zie nu heel vaak in mijn ooghoeken dat er iemand staat. Of ik zie wat voorbij komen. Maar ik weet nog niet wat of wie het is. Maar het voelt wel fijn.
Inney schreef:Ik vind het allemaal heel interessant, maar als ik dat filmpje kijken denk ik alleen maar.. jaja. De eerste man. Volgens hem zal een Demon al zijn lusten veroorzaken. Daarom raakte hij op zijn negende aan de drugs etc. Vind het allemaal wat ver gezocht. En dan die dochters als demon uitdrijvers. Nee, dit filmpje doet mij niks