Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

X_Sam_X

Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:01

Hoi Bokkers,
Ik hoop dat er hier ook mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en die mij kunnen helpen voor mijn beslissing van vanavond.
Ik heb via via iemand ontmoet, en vanavond zouden we naar de bioscoop gaan, maar iets in mijn gevoel zegt me dat ik niet moet gaan, maar aan de andere kant krijg ik daar misschien weer spijt van. Qua karakter passen we super bij elkaar maar hij heeft ''het'' volgens mij gewoon niet. Ik weet niet wat het is, in kwestie is het een leuke gezellige jongen, niet overdreven knap maar ook niet lelijk, mijn moeder vindt hem ook gezellig en we hebben dezelfde interesses, maar op de een of andere manier heb ik er dus een raar gevoel over. Misschien dat hij toch m'n type niet is zoals ze dat zeggen oid? Maar zijn innerlijk is dan wel weer goed, ik weet dus niet wat ik moet doen...

Wat moet ik doen, met twijfels naar de bioscoop gaan en dat het misschien toch nog wat wordt of kan ik beter thuis blijven?
Ik hoop op reacties want hij zou me vanavond na het eten al komen ophalen... |o

MarlindeRooz

Re: Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:02

Gewoon gaan! :j
Als het niks wordt hou je er misschien een leuke vriendschap aan over. :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:04

Gewoon gaan, hop hop! Als je het na dit afspraakje nog steeds niets voelt, is het alsnog klaar, maar het is een beetje banketstaaf om zo kort van te voren af te zeggen. Zo erg kan het ook niet zijn! En als het WEL zo erg is... Valt de film hopelijk een beetje in de smaak :=

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:04

Tja je zou hem natuurlijk het voordeel van de twijfel kunnen geven, misschien is het wel hartstikke leuk! En ben je niet gewoon een beetje zenuwachtig nu voor je date, dat je daarom liever niet gaat?

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:05

GAAN! Wie weet wat er voor leuks van komt ;)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:06

Gewoon gaan :D wat heb je te verliezen? Ik herken het trouwens wel, ik heb eigenlijk nooit dates ( := ) maar áls ik er eens een heb slaat dat gevoel ook meteen toe. 'Help, ik wil niet' :P En en en, ooit gehoord van liefde op het tweede gezicht? <<)
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 23-10-13 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:07

Jelleee schreef:
Tja je zou hem natuurlijk het voordeel van de twijfel kunnen geven, misschien is het wel hartstikke leuk! En ben je niet gewoon een beetje zenuwachtig nu voor je date, dat je daarom liever niet gaat?

Nee zenuwachtig is het niet want ik heb hem dus al ontmoet in het echt :+
Jullie kennen vast het gevoel wel als je iemand op straat ziet lopen van ''dat is wel een leuke/aardige jongen'' maar dat ontbreekt bij deze dus een beetje...

Cchanny

Re: Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:08

Gewoon gaan. :)

Anders heb je straks het 'wat als' gevoel! :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:08

Het kan toch ook gewoon een hele goede vriend worden? Of bestaan dat soort vriendschappen al niet meer? :P

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:11

miss_lizje schreef:
Het kan toch ook gewoon een hele goede vriend worden? Of bestaan dat soort vriendschappen al niet meer? :P

En hoe ga ik dat dat verwoorden vanavond na de film :?

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:12

Gewoon gaan! Niet geschoten is altijd mis... succes!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:14

X_Sam_X schreef:
Jelleee schreef:

Nee zenuwachtig is het niet want ik heb hem dus al ontmoet in het echt :+
Jullie kennen vast het gevoel wel als je iemand op straat ziet lopen van ''dat is wel een leuke/aardige jongen'' maar dat ontbreekt bij deze dus een beetje...

Dan zou ik het gewoon eerlijk tegen hem zeggen...

Cchanny

X_Sam_X schreef:
miss_lizje schreef:

Arm om hem heen slaan en zeggen: Wat ben ik toch blij met jou, zo'n goede vriend!

BAM.

Of gewoon zonder dollen. Het zeggen, dat je denkt dat er niet meer in zit dan een goede vriendschap.

Kirsha

X_Sam_X schreef:
miss_lizje schreef:

Uhm, hoe wil je het verwoorden als je de date afzegt?

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:15

Gaan! Als hij het niet wordt, heb je een mooie film gezien, en dan zoek je iemand anders. Gewoon GAAN!

Kentaro

[quote="X_Sam_X]Jullie kennen vast het gevoel wel als je iemand op straat ziet lopen van ''dat is wel een leuke/aardige jongen'' maar dat ontbreekt bij deze dus een beetje...[/quote]

Maar met welk gevoel heb je dan de afspraak voor vanavond gemaakt?? Als je hem helemaal niets vind, had je deze afspraak toch ook niet gemaakt??
Als vanavond blijkt tegen te vallen, maak je gewoon geen nieuwe afspraak meer.

Linnie050

Ik zeg ook gewoon gaan.
In de bios kan je trouwens verder ook niet eens praten!
Is hij toch leuk ga je nog wat drinken en anders gelijk naar huis.

In een bioscoop leer je elkaar ook niet kennen dus je hoeft niet gelijk te zeggen het wordt echt helemaal niks. Misschien dat er iets gebeurd dat het wel zo is en daarna heb je vast nog wel whats app contact of ga je smsen dan zeg je gewoon ik wil geen 2e keer afspreken.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 23-10-13 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:16

Nou, ik heb geleerd dat je altijd van je gevoel uit moet gaan.
Meestal houd mijn gevoel me voor de gek en zegt 'niet gaan'.
Maar als ik dan ging, was het 2 op de 3 keer een leuke avond :)
Als je vanavond nu écht zoiets hebt van, ik wil echt niet gaan, dan doe het niet.

Je kunt hem van te voren gewoon zeggen dat je als vrienden naar de bios gaat
en dat je er op dit moment nog niks achter zoekt. Maar wie weet, is het een super
leuke jongen als je je in hem verdiept.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:17

Eerlijk zijn.

En wat heb je te verliezen? Anders heb je alsnog lekker een film gekeken. :D

En je zal het nooit weten of hij je type is als je niet gaat.
Ik viel altijd op dezelfde types, toen een date gehad met een totaal ander type, en daar ben ik nu gelukkig mee samen.

Niet geschoten is altijd mis!

En is het niks? Jammer dan, dat kan, en dat ook eerlijk zeggen. Dat siert je.

Succes!

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:17

Citaat:
Arm om hem heen slaan en zeggen: Wat ben ik toch blij met jou, zo'n goede vriend!

BAM.

Of gewoon zonder dollen. Het zeggen, dat je denkt dat er niet meer in zit dan een goede vriendschap.

_O-

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:18

X_Sam_X schreef:
miss_lizje schreef:

Gewoon eerlijk zijn. Als jij niet meer in jullie samen zijn ziet als vriendschap en hij verwacht er meer van dan kun je dat beter gelijk aangeven dan dat je het nog even aankijkt.

Als je hem al eens hebt ontmoet en je twijfelt nu zo zou ik hem even opbellen en eerst eens kijken wat hij in jullie ziet. Wil hij ook gewoon vriendschap prima! Kun je gezellig samen naar de film vanavond. Wil hij meer kun je altijd samen nog besluiten om wel/niet te gaan.

Kirsha

Nou je hoort het TS, veel plezier vanavond :D

MelanieB

linnie050 schreef:
Ik zeg ook gewoon gaan.
In de bios kan je trouwens verder ook niet eens praten!
Is hij toch leuk ga je nog wat drinken en anders gelijk naar huis.

In een bioscoop leer je elkaar ook niet kennen dus je hoeft niet gelijk te zeggen het wordt echt helemaal niks. Misschien dat er iets gebeurd dat het wel zo is en daarna heb je vast nog wel whats app contact of ga je smsen dan zeg je gewoon ik wil geen 2e keer afspreken.

Inderdaad.

Misschien daarna idd wat drinken als je denkt dat het wat is. Bios is een slechte eerste date eigenlijk. Maar misschien drankje erachteraan plakken om elkaar echt te leren kennen :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:19

Je kan toch gewoon zeggen "heey, ik vind je een hele aardige knul, en die wil ik graag te vriend houden.".

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:20

gewoon gaan. enneuh ook al heb je m al eens ontmoet kan het nog wel zenuwen zijn natuurlijk.
ik heb mijn vriend ook al paar keer ontmoet voor de eerste echte date maar toch was ik rete zenuwachtig die dag en zou ik zo af kunnen zeggen..
Maar ook al weet je zeker dat t geen zenuwen zijn zou ik gewoon gaan, kijk hoe t loopt en voel je echt niks voor m dan gewoon daarna eerlijk zijn