en dan zit je opgesloten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PH_Jump

en dan zit je opgesloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 15:18

Bonjour :)
de huisbaas van ons had afgelopen weekend geschilderd in de schuur en had dus de deurklinken eraf gehaald.
Toen hij klaar was heeft hij alleen de klink van de buitenkant erin gedaan (wat ik niet wist..)
Dus ik wou stro pakken voor 't konijn en toen kwam er een windje en viel de deur dicht...
Telefoon lag nog bij het hok dus kon niet bellen..
Maar gelukkig lag er nog een kalkoenen set en heb ik met het tangetje de deur open kunnen krijgen.

LANG LEVE DE KALKOEN SET! *\o/*
(anders was ik tot vanavond 10 uur alleen geweest)

Wie heeft dit ook een keer meegemaakt?

NienkeV1994

Re: en dan zit je opgesloten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:19

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar een andere bokker zat volgens mij vorige week ook opgesloten :+

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:22

Ik bij de mac donalds zat op de wc( deed verstoppertje) en de klink was aan de buitenkant eraf gevallen waardoor hij het niet deed. Gelukkig kwam mijn zus me net zoeken en had ze hem erop gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:22

Ik heb mezelf een keer per ongeluk opgesloten in mijn volière. :+ Toen heb ik een zitstok afgebroken en me daarmee met veel moeite kunnen bevrijden. :D Was 's ochtends vroeg en er zou 's avond rond 18.00 pas iemand thuis komen (en het was hartje winter).

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:23

waaah ja ik had het ook, mijn huis valt van ellende uit elkaar hiero, in een klein kamertje met de kat opgeloten gezeten. toen ging die ook nog poepen :') was echt heftig.

En ook een keer in de badkamer, toen moest de hele deur eruit worden gehaald ;P

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:25

wat een geluk :=

zorg dus dat je overal een kalkoenenset hebt liggen :')

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:27

leeneliefje schreef:
waaah ja ik had het ook, mijn huis valt van ellende uit elkaar hiero, in een klein kamertje met de kat opgeloten gezeten. toen ging die ook nog poepen :') was echt heftig.

En ook een keer in de badkamer, toen moest de hele deur eruit worden gehaald ;P

Wahaha heb je wel ongeluk

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 15:30

Wuis schreef:
Ik heb mezelf een keer per ongeluk opgesloten in mijn volière. :+ Toen heb ik een zitstok afgebroken en me daarmee met veel moeite kunnen bevrijden. :D Was 's ochtends vroeg en er zou 's avond rond 18.00 pas iemand thuis komen (en het was hartje winter).

Wauw,dan had ik nog geluk :j

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:36

ahhhh mn vriendin heeft dat een keertje gehad!!! Via een soort gangkast kon je het dak op van het appartementencomplex. Dit was niet helemaal de bedoeling, daarom was die afgesloten. Zij had per toeval de sleutel van deze kast gevonden in een keukenla dus op een mooie zomerse dag wou ze lekker zonnen op het dak. Ze trok zonder te kijken de deur achter zich dicht (automatisme) en wilt het luik naar het dak open maken wat niet lukt. Toen kwam ze er achter dat de deur alleen van buitenaf open gaat met een klink en van binnenuit met een sleutel

Ze heeft mij gebeld, ik kon doodleuk de sleutels bij de huurbaas ophalen om haar te bevrijden! We hebben ons achteraf rot gelachen maar ze heeft wel 4 uur gezeten.. Geen zon meer gezien dus die dag want daarna was het slecht weer; ik zeg karma ;)

zelf ben ik alleen met regelmaat buitengesloten geweest, de deur uit rennen en buiten erachter komen dat je de verkeerde bos sleutels hebt meegenomen of vergeten dat je je huissleutel eraf had gehaald omdat ikw as wezen hardlopen oid :+

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:37

Ik heb mezelf wel een keer buitengesloten, zonder telefoon, zo ongeveer in mijn pyjama (joggingsbroek en jas erover)... Ik heb toen een uur met de riem van de hond en een stokje door de brievenbus naar de klink gevist. Mijn handen waren helemaal kapot aan de bovenkant, de brievenbus was best scherp. Het was ook hartje winter en 's morgens vroeg, alleen thuis :+ Maar als een echte Houdini ben ik binnen gekomen :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:43

Wat een verhalen, gelukkig geen ervaring mee :)) Wel kwam ik zondagavond thuis en had een of andere idioot de deur van binnenuit op slot gedaan en de sleutel in het slot laten zitten. Het was ook nog eens laat dus iedereen sliep al. Fijn joh, zulke huisgenoten _-:(

Godzijdank viel de sleutel uit het slot toen ik de mijne aan de andere kant doorduwde

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:46

Ik ben altijd blij geweest dat ik zonder sleutel echt mn huis niet in kwam, dan lukt het een ander nl ook niet :+ Tot er een keertje een slotenmaker was die vertelde dat ieder slot binnen 30 sec open is met het juiste gereedschap :wow:

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:49

Die bokker van vorige week was ik :D
Nu kan ik er goed om lachen maar als je in hoge nood zit en opgesloten in de slaapkamer zonder klink was het best even paniek!
Maar nu kennen ik en een hoop andere bokkers het geheim. Gewoon met iets lang en smal in dat klinkgat rammen en dan draaien.

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 15:50

Kirsha schreef:
Wat een verhalen, gelukkig geen ervaring mee :)) Wel kwam ik zondagavond thuis en had een of andere idioot de deur van binnenuit op slot gedaan en de sleutel in het slot laten zitten. Het was ook nog eens laat dus iedereen sliep al. Fijn joh, zulke huisgenoten _-:(

Godzijdank viel de sleutel uit het slot toen ik de mijne aan de andere kant doorduwde

Dat herken ik jammer genoeg..alleen bij valt die er nooit uit..

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:56

Ik heb in de zomervakantie een kleine 6-7 uur opgesloten gezeten in de badkamer... Slot wilde niet meer open...

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:01

Wij waren in Februari op vakantie op Curacao. We hadden een appartement met 2 badkamers, in de ene badkamer zat een toilet bij in, en dan was er nog 1 toilet apart.
Ik ging dus vol goede moed in dat hokje van 1 m2, was klaar, en toen zat het slot vast :+.
Mijn zus, haar vriend en mijn vriend zaten met muziek aan op het balkon, en ik heb net zo hard op de deur gebonkt en geroepen dat ze me hoorden. Ze hebben toen tegen de deur aangeduwd, eraan getrokken, iets omhoog getild, alles geprobeerd, maar lukte niet.. Uiteindelijk hebben ze aan de ene kant met een mes in het slot gedraaid, en ik aan de andere kant met volle kracht draaien. Toen klikte hij godzijdank open. Best claustrofobisch dan hoor, in zon benauwd, klein hokje met 32 graden :(:)

Ik had me dus na dit voorval voorgenomen om de deur niet meer op slot te doen.. Totdat ik eens 's nachts naar het toilet moest en met mn slaaphoofd de deur op slot draaide :z. Weer vast. Dit keer zelf een beetje langer door geprutst en kreeg hem gelukkig weer open :=

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:01

oh jeetje wat een verhalen....nu voel ik me zelf al iets minder "dom" :')

Ik heb me dan weliswaar nooit 'binnengesloten' maar al een aantal keer (hoe krijg ik het voor elkaar) 'buitengesloten'

De eerste keer de sleutel aan de binnenkant in de voordeur laten zitten (weliswaar nog een sleutel op zak aan mijn stalsleutelbos maar dat werkt natuurlijk niet met een sleutel aan de binnenkant erin). Mijn man was in Heerlen dus mijn vader gebeld "HELLUP"...de arme man is met een ladder door het zolderraam (dat open stond) naar binnen gegaan. MIJN HELD!

Tweede keer was niet echt mijn schuld, onze hond was namelijk tegen de deur aan gaan zitten, met zijn kont op de onderste "dievenklauw"....man was in Amerika dus...ehm... "PAPAAAAAAAAA" :') en zo zag ik mijn vader wederom als een regelrechte spiderman door het zolderraam naar binnen duiken (man is toch al ruim de 60 gepasseerd en moet eerst nog een half uur rijden om hier te komen)

Laatste keer had ik mijn sleutels "gewoon" binnen laten liggen maar gelukkig woont mijn zusje vlakbij en heeft een sleutel van mijn huis.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:04

Gelukkig nooit mee gemaakt. Het klinkt idd grappig, maar zou het toch niet willen meemaken. Vooral niet in de winter @ Wuis

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:14

Had mezelf niet opgesloten maar zat wel op een behoorlijke genante manier vast :P!
Moest even een briefje bij de buurvrouw verderop (die niet thuis was) in de brievenbus doen, zij heeft achter de brievenbus zo'n schuine bak zitten waar alle post dan in glijd. Alleen mijn briefje bleef steken dus ik met mijn hand door de gleuf van die brievenbus om het briefje aan te duwen....vervolgens zat mijn hand vast.... was net mijn mijn knokkels over een randje gegaan en kreeg ze nooit meer terug over dat randje.
Eerst was er nog geen paniek, een andere buurman kwam nog langs fietsen. "Hoi!" "Goedemiddag!" Ik ondertussen staan wrikken en doen. Kwartier later stond ik nóg steeds met mijn hand in de brievenbus en zonder telefoon natuurlijk, en was al lichtelijk in paniek. Inmiddels was de buurman weer langs gefietst. Je zag hem denken, "staat ze daar nou alweer?" Toen heb begon te schemeren, zag ik hem echt niet meer zitten en heb 2x een keiharde ruk aan mijn hand gegeven en toen schoot hij los. Al het vel was van mijn knokkels af en overal was bloed... Achteraf kon ik er wel om lachen maar op het moment zelf was ik echt niet blij :P

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 20:05

Nienke89 schreef:
Had mezelf niet opgesloten maar zat wel op een behoorlijke genante manier vast :P!
Moest even een briefje bij de buurvrouw verderop (die niet thuis was) in de brievenbus doen, zij heeft achter de brievenbus zo'n schuine bak zitten waar alle post dan in glijd. Alleen mijn briefje bleef steken dus ik met mijn hand door de gleuf van die brievenbus om het briefje aan te duwen....vervolgens zat mijn hand vast.... was net mijn mijn knokkels over een randje gegaan en kreeg ze nooit meer terug over dat randje.
Eerst was er nog geen paniek, een andere buurman kwam nog langs fietsen. "Hoi!" "Goedemiddag!" Ik ondertussen staan wrikken en doen. Kwartier later stond ik nóg steeds met mijn hand in de brievenbus en zonder telefoon natuurlijk, en was al lichtelijk in paniek. Inmiddels was de buurman weer langs gefietst. Je zag hem denken, "staat ze daar nou alweer?" Toen heb begon te schemeren, zag ik hem echt niet meer zitten en heb 2x een keiharde ruk aan mijn hand gegeven en toen schoot hij los. Al het vel was van mijn knokkels af en overal was bloed... Achteraf kon ik er wel om lachen maar op het moment zelf was ik echt niet blij :P

Hahahahaha :')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:08

Nienke89 schreef:

Whahahaha _/-\o_ hoop niet dat je nu nog pijn hebt/litteken.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:09

Collega zat laatst op de wc opgesloten op het werk x'D
We zijn pas verhuisd met het werk, en het slot van de nieuwe wc deur klemt x'd

Gelukkig had ze dr telefoon bij, toen heeft ze naar de winkel kunnen bellen en heeft iemand haar eruit kunnen halen :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:51

Oh ik zou dan echt een probleem hebben, bij ons is nergens bereik. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:58

Mezelf opgesloten tussen 2 poorten. Extra veiligheidspoort voor in de brandgang, en ik ging (jaartje of 4/5 terug) in mijn pyamatje in de sneeuw even de groenbak omrijden omdat de vuilnismannen de volgende dag zouden komen. Sleutel vergeten, heb een half uur staan verkleumen tot mijn moeder me kwam zoeken :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:15

Wat een verhalen allemaal. Ikzelf heb er nog nooit echt last van gehad.

Alleen jaren geleden als kind eens op een toilet opgesloten gezeten, kreeg hem niet meer van slot.