Had mezelf niet opgesloten maar zat wel op een behoorlijke genante manier vast

!
Moest even een briefje bij de buurvrouw verderop (die niet thuis was) in de brievenbus doen, zij heeft achter de brievenbus zo'n schuine bak zitten waar alle post dan in glijd. Alleen mijn briefje bleef steken dus ik met mijn hand door de gleuf van die brievenbus om het briefje aan te duwen....vervolgens zat mijn hand vast.... was net mijn mijn knokkels over een randje gegaan en kreeg ze nooit meer terug over dat randje.
Eerst was er nog geen paniek, een andere buurman kwam nog langs fietsen. "Hoi!" "Goedemiddag!" Ik ondertussen staan wrikken en doen. Kwartier later stond ik nóg steeds met mijn hand in de brievenbus en zonder telefoon natuurlijk, en was al lichtelijk in paniek. Inmiddels was de buurman weer langs gefietst. Je zag hem denken, "staat ze daar nou alweer?" Toen heb begon te schemeren, zag ik hem echt niet meer zitten en heb 2x een keiharde ruk aan mijn hand gegeven en toen schoot hij los. Al het vel was van mijn knokkels af en overal was bloed... Achteraf kon ik er wel om lachen maar op het moment zelf was ik echt niet blij