Wie helpt mij de perfecte SLR te vinden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zighenya
Blogger

Wie helpt mij de perfecte SLR te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 13:57

Hoihoi,

Ik wil al jaren een nieuwe camera kopen en heb de knoop doorgehakt, hij gaat er nu echt komen... Ondanks dat ik redelijk wat mensen om me heen heb met een bovengemiddelde fotografie kennis, vind ik het toch nog erg lastig te kiezen. Omdat ik ook graag wat meer wil gaan doen met het fotograferen van paarden leek me het een goed idee hier ook om hulp te vragen.

Ik wil graag een camera kopen waar ik nu niet de hoofdprijs voor betaal, maar die wel goed uit te breiden is als ik weer wat meer te besteden heb (objectieven, flitsers en dingen als GPS en WIFI), ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar Nikon of Canon. Een uitklapbaar en draaibaar scherm met live view geniet mijn voorkeur omdat ik niet zo groot ben en dit kan compenseren door de camera wat hoger te houden. Mijn budget ligt rond de 700 euro.

Verder vind ik het ook erg lastig met welk objectief ik moet beginnen. Ik wil me eerst gaan oriënteren op paarden- en productfotogratie, maar wil natuurlijk ook wel een leuke portretfoto kunnen maken :).

Ik hoop op wat nuttige reacties!

_/-\o_ _/-\o_

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 13:58

Zighenya
Blogger

Re: Wie helpt mij de perfecte SLR te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 14:20

dank!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:31