Ik kan echt niet combineren enz en wil toch graag een mooie vloerbedekking erbij. Gaat eigenlijk om de kleur want ik kan tapijt tegels van me werk goedkoper opkopen.
Wat voor kleur zouden jullie doen? Ik kom er niet uit. Groetjes
Kentaro
Geplaatst: 23-10-13 10:01
Wil je iets dat 'er uit knalt', dan zou ik voor rood of een felle blauwe kleur gaan. Wil je dat juist niet, zou ik iets van muis grijs kiezen
Aan grijs zat ik ook aan te denken maar dacht word het dan niet te donker. Blauw vind ik ook een hele mooie kleur. Paars is inderdaad ook nog een optie niet aangedacht.
Dit is een nieuwe collectie wel een stuk duurder maar vind het erg mooi maar past zoiets?
Kentaro
Geplaatst: 23-10-13 11:02
BIj zwart kan qua kleur eigenlijk alles! Het is dan maar net hoe donker je het wil maken. (en wat voor 'n kleur qua inrichting erin komt) Welke kleur uit je link had jij in gedachten?
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-13 11:13
Mooiste vind ik grijs met donkergroen
en verder het grijze met licht blauw of grijs met donker blauw
Of word dat ook allemaal te druk omdat er ook strepen op de muur zitten enz
Het bed is ook zwart dus alles wel zwart en wit.
Kentaro
Geplaatst: 23-10-13 11:15
Het is natuurlijk ook maar net wat jij mooi vind! Persoonlijk zou ik het inderdaad te druk vinden en zeker als m'n bed zwart is, voor de vloer een lichtere kleur kiezen.
Ik vind de tegel erg mooi. Vind het zelf erg moeilijk om dan te kijken past het ook bij elkaar. Dat heb ik met kleding ook. Ik koop alleen setjes. Vandaar jullie hulp nodig.
Kentaro
Geplaatst: 23-10-13 11:38
een ideetje hoor Zou je niet een soort van 'lambrisering' rand kunnen maken rondom in het zwart op je muur (met behang of hout, zwart geverft)?? Dan staat het een stuk minder druk bij deze vloer!
Tsja ik zou het zo licht mogelijk houden... Ik zou er wit in doen, maar dan natuurlijk geen vloerbedekking. Maar meer iets van laminaat of iets van dat soort dingen...
Ik wil wel graag vloerbedekking. Ik heb beneden laminaat niks aan in de herfst/winter altijd pantoffels aan. Als ik uit me bed stap wil ik niet gelijk kou voelen
Grijzige vloerbedekking ga ik inderdaad in de gaten houden dankjewel voor je berichtje.
xMarloes
Geplaatst: 23-10-13 21:29
Oh het is voor je slaapkamer Dan is vloerbedekking indd wel wat fijner
Boras
Geplaatst: 23-10-13 21:31
Hier kan eigenlijk alles bij. Wat dat betreft heb je het gemakkelijk Persoonlijk zou ik voor iets kleurigs gaan.