Ik ga een nieuw abonnement afsluiten waarbij ik de de samsung galaxys s4 mini krijg. Nu raden ze daar aan om een verzekering af te sluiten. Uiteraard willen ze je deze los frutselen maar ze gaven aan dat tegenwoordig de schermen van glas zijn en ze veel breekbaarder zijn. Toevallig heb ik mijn vorige telefoon ook laten vallen en daar 1,5 jaar met 2 barsten in het scherm rondgelopen maar deze functioneerde daar wel nog prima mee.
Wat zijn jullie ervaringen. Is de kwaliteit van het scherm van de telefoons tegenwoordig inderdaad breekbaarder?
Ik begreep dat zo'n verzekering in ieder geval maandelijks aan je abonnement vast zit en niet aan je twee jarige telefoon abonnement vast zit.
Ja, de kwaliteit is een drama. Ik heb een nokia en normaal gesproken kan daar een paard op staan zonder dat er wat gebeurd. Met 1x vallen was het scherm echter al aan diggelen en hij gleed redelijk zachtjes op de grond.
De kwaliteit van de schermen is om te janken inderdaad. Ik zie er nog maar weinig zonder barsten e.d. Echter is zo'n verzekering ook niet zaligmakend. Is ook nog wel iets om even goed uit te zoeken of het de moeite waard is. Hoor te vaak dat er toch extra kosten zijn, nét dat ene bepaald soort ongelukje niet vergoed wordt of dat telefoons wekenlang/maandenlang weg zijn.
Vaak genoeg kan je je telefoon laten repareren via je inboedelverzekering, dan is een verzekering voor je telefoon overbodig.. Vriendinnetje van me heeft dat ook al 2x gedaan!
WillemYntJee
Geplaatst: 22-10-13 21:12
Mijn iPhone 4 is nu 2,5 jaar oud, regelmatig gevallen van hoogte en op beton. T enige wat beschadigd is zijn de hoekjes van de telefoon zelf maar t scherm is nog nooit wat mee gebeurd!
Steenbok12
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-13 21:13
klopt eigen bedrage van 45,- per keer. Maar inboedelverzekering ja? Nog niet eerder van gehoord dat het daar ook onder zou kunnen vallen? Ik zit bij de rabobank met mijn verzekeringen. Zal anders toch eens even nagaan hoe dat zit.
HTC One X van mijn man was ook stuk,hele scherm aan diggelen,is volledig vergoed door de inboedelverzekering
elliecuijk
Geplaatst: 22-10-13 21:16
ik ben ook al een keer van men paard gelazerd ,met de i-phone in de zak.ding net een paar weken in mijn bezit.ik denk ,daar gaan we scherm stuk.niks hoor,moet wel zeggen dat ik er een beschermhoes om heb.en tijdens het rijden gaat ie normaal ook uit de zakken en mijn kastje in,maar dat was ik in mijn haast vergeten