Ik ben opzoek naar een film die ik in het vliegtuig heb gekeken.
Het gaat over 2 mannen (owen wilson en nog een naam weet ik niet meer, ik noem hem ff L) Ze hebben een baan als verkoper (geloof ik) maar ze raken die baan kwijt. Dus nu zijn ze werkloos. Owen vind een baan bij een beddenverkoper (geloof ik) en gaat daar werken. L zoekt op internet naar een baan en ziet dat er mensen nodig zijn voor google. L gaat het tegen Owen zeggen, Owen twijfelt eerst een beetje maar gaat daarna akkoord. Ze sturen een filmpje in, maar de mensen bij google zijn niet enthousiast, 1 jonge man ziet er de kans toch wel in en overtuigt de andere om Owen en L een kans te geven. Daarna moeten ze met veel andere jonge mensen een test afleggen, om hun kennis over techniek en slimheid te testen. Voor ze met de test beginnen moeten ze zich in groepjes verdelen. Iedereen maakt groepen, alleen blijven zij en nog een paar mensen over (bruin meisje, hun en 2 jonge mannen), dus nu vormen zij een groep. Ze zijn allemaal niet enthousiast, maar toch weten Owen en L ze moet in te praten. Daarna hebben ze een hoop testen, sommige gaan goed en andere niet. Owen wordt verliefd op een vrouw die bij google werkt, eerst moet se vrouw er niks van weten, maar langzaam maar zeker begint zij interesse in Owen te krijgen (op het einde zijn ze een stelletje), een jongens is ook verliefd op een vrouw die daar werkte. Ze gaan ook ergens na het midden naar een club, omdat Owen en L willen dat de rest ook want plezier beleeft. Daar werkt de vrouw waar de ene jonge man verliefd op is. In de club gaan ze dansen, praten enz en ontstaat er een klik. Na de club zijn ze ook een stelletje (geloof ik). Als allerlaatste moeten ze een test doen (weet niet meer wat voor test) en het groepje slaat erin om een pizzaria te verhuizen. Uiteidenlijk zijn zij de winnaars en hebben ze een baan bij google!
Hopelijk weten jullie hoe de film heet? Als jullie de film herkennen, weten jullie ook waar je hem gratis op internet kan kijken?
Groetje