Help! Mijn Chrome adresbalk werkt niet meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Help! Mijn Chrome adresbalk werkt niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 18:51

Heb ik dat, zit ik lekker te internetten en opeens kan ik niets meer in mijn adresbalk tikken. Ik kan ook niet meer aan de rechterkant in de instellingen komen en als ik op de "favorieten" onder de adresbalk druk, opent hij die heel even en voor ik op het geopende tabblad kan klikken heeft hij de pagina alweer afgesloten.

Zodra ik Chrome heb opgestart kom ik gewoon op de beginpagina van Google. Ik kan wel in de zoekbalk tikken en zo ben ik dus ook weer bij Bokt gekomen ;) Maar handig is het niet!

Ik heb de computer al opnieuw opgestart (2x) en gecheckt of ik wel wat kan met Internet Explorer. Heb ook al op Google gezocht naar "kan niets typen in adresbalk Chrome" maar dan komt hij alleen met dingen over dat de zoekoptie niet werkt. Alles werkt verder naar behoren, behalve dus mijn adresbalk... Weet iemand of ik per ongeluk een instelling kan hebben veranderd, of heb ik soms iets van een virus? Hopelijk kan iemand mij helpen!

moyra

Re: Help! Mijn Chrome adresbalk werkt niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:53

Heb je hem al eens verwijderd en er opnieuw opgezet ?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 22:10

Nee, maar ik denk dat ik dat maar ga proberen!

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:11

Toevallig heb ik ook Google Chrome en ik had net dat elke link die ik in een webpagina aanklikte, die opende hij in een nieuw tabblad. Héél irritant. Laptop opnieuw opgestart, en probleem opgelost.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 22:28

Ik heb hem er tot 2 keer toe afgegooid. De eerste keer kon ik wel tikken in de adresbalk, maar kwam elke pagina die ik opende inderdaad in een nieuw tabblad te staan. Zodra ik er op klikte, verdween dat tablad ook weer gelijk.

Ik ga nu nog maar een keer de computer opnieuw opstarten, kijken of hij het dan wel doet...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 22:35

Jaaa, hij doet weer normaal (eindelijk!). Alleen ik zie wel dat bij het knopje rechts naast de adresbalk, die drie streepjes boven elkaar voor "Chrome aanpassen en beheren" oranje is geworden. Bij jullie ook?

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:47

joyce2 schreef:
Jaaa, hij doet weer normaal (eindelijk!). Alleen ik zie wel dat bij het knopje rechts naast de adresbalk, die drie streepjes boven elkaar voor "Chrome aanpassen en beheren" oranje is geworden. Bij jullie ook?

Dan is er geloof ik een update, even op klikken dan staat er wel wat te doen gok ik zo

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 12:34

Oja, hij wou inderdaad een of andere YouTube button toevoegen. Thanks!

Verder werkt alles gelukkig nog steeds naar behoren :)