Mijn situatie is als volgt:
Ik zit nu in mijn 3e jaar Communicatiewetenschap (BSc) en heb een half jaar studievertraging, doordat ik in mijn eerste jaar ziek ben geweest.
Dit jaar volg ik het eerste halve studiejaar nog 2e jaars vakken, en (was het plan..
) om het tweede half jaar mijn derde jaar te vervolgen wat inhoudt dat ikeen paar vakken heb en mijn scriptie schrijf... Om vervolgens in mijn 'extra vierde jaar ' het eerste deel van mijn derde jaar te doen: de profileringsruimte (Stage/minor/buitenland oid.)
Nou ben ik wel iemand die het onderste uit de kan wil halen, doe dit jaar al 3 extra vakken, een minor spaans en een raadsjaar in de faculteitsraad erbij, om zo de gemiste studietijd maar een
beetje goed te maken (baal ontzettend van mijn vertraging, maarja ziek is ziek
) En ik dacht mijn studietijd nu een beetje uitgestippeld te hebben, tot afgelopen week aan mij gevraagd werd of ik niet interesse zou hebben in een bestuursjaar bij de vereniging, en toen ging ik weer aan het denken
Want een bestuursjaar is leuk, staat lekker op je cv en valt vast wel met iets te combineren... toch?Het idee dat in nu in mijn hoofd heb is om misschien dan dit tweede half jaar te gaan stage lopen (of naar het buitenland, maar geen idee of dat nog wel te regelen valt), en hopelijk een aantal vakken af te ronden, zodat ik volgend jaar een bestuursjaar kan pakken... mits dat te combineren is met mijn scriptie want ik ben niet van plan nog een extra jaar te gaan studeren (betaal mijn studie zelf, stufi stopt dan en t is al redelijk duur an sich). Ik ben er alleen nog niet helemaal uit, is dit wel haalbaar? Vandaar dit topic.
Wil ik nou teveel? Is dit wel realistisch? Mijn studieadviseur zou me waarschijnlijk uitlachen, ze vindt wat ik nu doe al belachelijk, maar het gaat prima
wat denken jullie? Iemand die ervaring heeft met een bestuursjaar? Met je studie volproppen
? Ik hoor graag jullie feedback!