Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou de kat vastpakken, naar de verdieping eronder rennen, en ouders en broer wakker schreeuwen, die de honden laten meenemen.
.

Ik denk wel dat ik iemand ben die als eerste probeert de hond veilig beneden te krijgen

verder zijn 3 honden en 2 katten en 2 ratten.
Mijn broer is autistisch en verstandelijk gehandicapt, en zou daarom niet zelf weg kunnen gaan. Als de brand niet in mijn kamer is zou ik (hopelijk) naar hem gaan. Natuurlijk is mijn moeder dan al wakker gegild. Als de brand boven is, ben ik samen met broer via bijkeukendak (zit schuin onder mijn raam) dat naar beneden gesprongen. Dan gooi ik het raam beneden in en pak ik onze kitten. Onze volwassen kat jaag ik via het bijkeukendak naar buiten.

) Omdat brand zich zo vreselijk snel verspreid denk ik niet dat ik eventueel oude knuffels (van vroeger ) mee kan graaien, mijn tas staat open dus Jan er misschien nog wel wat bij proppen. Maar goed eenmaal beneden ga ik de woonkamer in en door de achterdeur eruit inplaats van de voordeur. Ik zet mijn spullen ergens achter in de tuin neer en ren dan terug naar binnen, als daar tijd voor is probeer ik mijn hamsters te grijpen en eigenlijk moet ik even afspreken dat of mijn broer of mijn moeder ook 1 vd hamsters meeneemt want 2 is gewoon teveel als je tijd te kort komt, de ander belt dan 112 en dan zorgen dat we buiten staan.