Hoii, ik wou dus sims gratis downloaden omdat me dit ook al een keer was gelukt bij andere spellen.. Maar dan kwam ik op een site en dan moest je je telefoonnummer invoeren en dan kreeg je een sms en dan moet je ok intypen. En er stond als je wilt dat dit stopt typ stop. Ik kreeg allemaal berichten dus typ stop enzo en heb die dingen verwijderd van iphone. Nu zeggen mijn ouders dus dat dit heel erg veel geld kost enzo maar het stond allemaal op youtube enzo en ook van andere accounts en nu zit ik helemaal in de stress en van wat nu en ik vind dit echt heel er *** !!! :'( Help me please !! Iemand hier ervaring mee?
Anoniem
Geplaatst: 19-10-13 20:56
Meh, zal wel een of ander abonnement geweest zijn. Hoop dat t niet heel duur was.
Vooral niet meer downloaden als je niet weet hoe/wat.
Kun je een link geven naar de website waar je het vandaan hebt? Dan kunnen we beter oordelen. Vaak zijn dit sms services waarbij je (meestal) betaald voor elk ontvangen bericht. Heb je nadat je het bericht 'stop' hebt gesmst, nog smsjes ontvangen van deze dienst?
Ik zie dat je 12 bent? Moet je dan niet sowieso toestemming vragen aan je ouders? Hopelijk heb je hiervan geleerd want dit kan wel eens een duur geintje worden..