Hallo,
Ik heb een Canon 350D met 3 CF kaarten; 256 mb, 1 gb en 2gb.
Ik heb foto's gemaakt met alle drie de kaarten en probeer deze nu op de laptop te zetten, echter loop ik tegen het volgende probleem in deze volgorde.
CF kaart 1 GB in de camera, sluit de camera aan op de laptop, ik kan de foto's er vanaf halen en deze foto's staan nu in een mapje op mijn laptop.
CF kaart 2 GB, haal de camera af van de laptop en doe de 2GB in de camera. Vervolgens sluit ik de camera aan op de laptop. Camera wordt niet herkend door de laptop en ook via verkenner krijg ik de foto's niet van de CF kaart op de laptop.
CF kaart 256MB, haal de camera weer van de laptop af en doe de 256 kaart in de camera, vervolgens sluit ik de camera weer aan. Ik krijg weer het venster wat ik normaal krijg en kan mijn foto's van de cf kaart halen en op de laptop zetten.
Nu probeer ik weer de 2 GB kaart en weer herkent mijn laptop de camera niet. Ik doe dit vervolgens weer met de 1 GB kaart en deze word gewoon herkent en ik kan bij de foto's komen. Nog een poging voor de 2GB kaart en je raad het al.... Hij word alweer niet herkend!
Ik heb op Google gezocht, maar dit probleem lijkt nog niet eerder te zijn voorgekomen (althans op internet dan).
Wie herkent dit en weet de oplossing?
Hij doet er overigens ook véél langer over om het automatische programma op te starten voor de wizard.