Ik heb nu net eindelijk mijn Track&Trace in kunnen vullen op postNL. Tot mijn grote schrik is mijn jas bezorgd op een adres in België? Het was de laatste jas die te bestellen viel, maar ik heb hem toch echt besteld. Ik heb al betaald en daar bevestiging van gekregen. Heeft iemand dit al vaker meegemaakt?
Zit momenteel op school, als ik thuis ben en dan nog geen mail heb ontvangen zal ik even een belletje doen.
makkie79
Geplaatst: 18-10-13 10:23
ow klinkt heel bekend!!! die maken toch fouten!! succes met je jas om te krijgen want post nl zegt dat dat niet hun probleem is maar van de afzender!!!
Heb inmiddels een mail ontvangen dat het postpakket nog niet eens aan postNL afgeleverd is. Snap er niks van, omdat dit er toch uit komt als ik mijn code en postcode intyp..
Misschien willen ze hun fout niet erkennen en sturen ze er gewoon nog eentje op?
Dorus
Geplaatst: 18-10-13 15:20
Dan hebben ze wellicht de verkeerde T&T naar jou gemaild? Maar als de verzender zegt dat het pakket nog niet aan TNT aangeleverd is dan hoef je je denk ik niet zo druk te maken, dan komt er dus iig nog een pakket jou kant op.