Vouchervandaag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nightingale

Vouchervandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 17:48

De laatste tijd kom ik het steeds vaker tegen: vouchervandaag. Ik heb de pagina ook maar geliked en ze hebben toch wel erg leuke aanbiedingen af en toe... Je betaalt alleen zes euro verzendkosten voor artikelen die normaal meer dan dertig euro kosten! Too good to be true..?
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg echt de neiging om iets te bestellen namelijk, maar ben bang dat het op een teleurstelling uitdraait... Waarmee kan je betalen? Zijn de producten van voldoende kwaliteit? Ik hoor graag verhalen!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:53

Veel dingen zijn niet echt waard wat ze normaal zeggen (dus van 29,95 voor....), maar ze hebben zeker leuke dingen.
Ik heb 2x de legging met rokje eraan, en voor de kids nail-art en haarkleurtjes (kleurkrijt).
Dat laatste is echt super leuk, die nail-art is niet super (wel beter dan die van de action) en daarom het geld meer dan waard.

Je moet goed lezen wat je krijgt, want zoals de "gratis" muurstickers zijn een (stuk) kleiner dan degene die ze als voorbeeld op de foto laten zien.

Steffiee_

Re: Vouchervandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 16:58

Ik heb er ervaring mee! Heb eerst een muursticker gekocht (de grootte had ik minder verwacht, maar viel me echt mee! Ik vind hem totaal niet te klein)
En heb een draadloze oplader gekocht, voor 8,90 zonder verzendkosten! Deze doet het ook prima, en het werkt wel echt!

Voor de rest zie ik vaak leuke aanbiedingen maar het is natuurlijk erg verleidelijk!