Halverwege dit jaar heb ik het penningmeesterschap van mijn muziekvereniging op mij genomen. Het boekhoudprogramma waar op dit moment nog mee gewerkt wordt bevalt mij echter niet en ik wil op zoek naar iets anders.
Op dit moment werk ik met PCLeden, maar het is een zeer omslachtig programma. Fouten zijn slecht te herstellen, onderscheid leden/donateurs kan niet goed worden gemaakt en ik vraag me af of het voor 2014 IBAN-proof is. Daarnaast weigert hij om back-ups te maken op mijn laptop. De meest recente back-up is in bezit van de vorige penningmeester. Als ik aan het eind van het jaar een niet-kloppende boekhouding heb, is het dus lastig uitzoeken waar die fout zit en als mijn laptop crasht ben ik zes maanden administratie kwijt
.Heb bij een andere muziekvereniging nagevraagd welk programma zij gebruiken, maar ook zij gaven aan dat ze niet tevreden waren met het huidige programma.
Omdat ik verder niet thuis ben in de wereld van boekhouden vraag ik het maar op bokt. Dus.... wie weet een geschikt boekhoudprogramma voor een relatief kleine (60 leden) vereniging?
Groet,
Paulien