loonsverhoging...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

loonsverhoging...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 16:30

Hallo bokkers,

Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen:

Ik werk al bijna zes jaar bij dezelfde baas en nog altijd voor het loon waarmee ik begon. Ik ben van die tussentijd gegroeid van weekend medewerkster naar eigenlijk assistent bedrijfschef alhoewel dat allemaal vrijwillig is gegaan en zo is gegroeid omdat de huidige chef het niet doet.
Ik zit nu in een arbeidsconflict over meer uren krijgen en dat gaat ws niet door alhoewel het me in april 2012 al is beloofd.
Nu heb ik aangegeven dat als ik niet meer uren krijg ik dan graag loonsverhoging wil.

Hoeveel zou dan normaal zijn?
Oh ja ik werk bij een benzinepomp.

Groetjes Alja

Suusie22

Re: loonsverhoging...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:33

Je kunt je CAO raadplegen, wie weet staan daar ook dingen in over loonsverhoging etc?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:36

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 16:38

mm ik kan dan wel scheel zijn maar ik zie echt geen lonen staan bij de onderste link :)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:43

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:58

Ook op een tankstation zou je volgens mij loonsverhoging tgv functiejaren moeten krijgen vanaf het moment dat je 23 jaar oud bent, tot die tijd krijg je verhoging conform de leeftijd. Daarnaast zou je gezien je werkzaamheden mijns inziens ook opgeschaald moeten worden naar een andere schaal (met opnieuw verhoging ogv functiejaren binnen deze schaal).

Zes jaar een constant salaris is volgens mij niet in samenspraak met de CAO, maar ik moet wel zeggen dat ik de meest recente ontwikkelingen in de branche niet bijgehouden heb nu ik zelf in de zorg werk en wij de tankstations hebben onderverhuurd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 19:07

wij? tankstations? onderverhuurd?

daar ben ik benieuwd naar hoe dat zit want een andere baan in het noorden sluit ik ook niet uit ;)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 21:54

Ik woon tegenwoordig in het noorden, maar toen woonde ik nog in de kop van Noord-Holland en daar staat het bedrijf dus ook. Is trouwens niet zo ingewikkeld: geen opvolging beschikbaar binnen de familie en nu is onroerend goed verhuurd aan een grote firma.