Sinds vier weken heb ik een nieuwe telefoon, de Samsung Galaxy Express. Ben er dik tevreden over, echter heeft de batterij de laatste dagen wat kuren. Een voorbeeld: Gisteravond rond 21 uur aan de lader gedaan omdat er nog maar een aantal procent batterij was. Binnen het uur was deze weer vol. Ik ben rond 22 uur op bed gegaan en heb tot vanochtend 8 uur niet aan mijn telefoon gezeten. Vrij verbaasd was ik dat mijn batterij vanochtend op 48% stond, en dat na een nacht niets doen!
Ik sluit mijn programma's altijd correct af en wis mijn ''geheugen, opslag, RAM etc''. Daarnaast heb ik 'm altijd op ''spaarstand'' staan en heb ik bijvoorbeeld m'n helderheid niet op z'n felst. Ik heb 'm vandaag mooi z'n gang laten gaan en vanavond om 18.30 uur aan de lader gegooid (Hij had nu +/- 2,5 uur nodig om te laden). Ik ben vanmiddag naar de HI winkel geweest en ze hebben een nieuwe accu voor me besteld, alleen die komt pas over 2 weken. Ik hoop natuurlijk dat daar het probleem mee is opgelost....Echter ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig of iemand hier het ook herkend en wellicht een oplossing heeft? Misschien doe ik iets fout? Ik krijg natuurlijk een nieuwe accu en hoop dus dat het daar mee is opgelost!

Gisteren ging het veeeeeeeel sneller!