Collega's uit andere takken in het hotel: housekeeping heeft niet overal de schuld van

Ook jullie kunnen gewoon gedag zeggen, voel je vooral niet beter of te goed want dat ben je niet
Gasten: wij zorgen ervoor dat je kamer schoon is, je van alle gemakken worden voorzien. Er altijd een vriendelijke lach paraat staat voor vragen. De volgende keer dat je iemand tegen komt van de housekeeping, zeg dan gerust goedendag (terug). Laat de kamer achter zoals je dat thuis ook zou doen (wc borstel staat er niet voor niks) wil je niet dat er sochtends iemand op de deur klopt om schoon te maken, hang dan het bordje op. Lieve gasten, de kasten staan er niet voor niks.. al die koffers en spullen op het schone bed zorgen ervoor dat we een net bed weer moeten verschonen (en tijd krijg je daar zowat niet voor).
Uiteraard zijn er een hoop vriendelijke en nette gasten, en maaktdat het werk waard. Maar een vriendelijke groet, kan natuurlijk nooit kwaad ! Dus kom je weer in een hotel, denkndan niet alleen aan de mensen die het eten zo lekker maken en de rreceptioniste die zo vriendelijk was. Maar denk ook aam de dames en heren die het bed opmaken en zorgen voor de schonehhanddoeken
Ik heb voor ik hier kwam werken nooit geweten hoe zwaar t werk kan zijn en zal dat iig nooit vergeten. Voor mij is het hopelijk een tijdelijke oplossing maar sommige dames werken hier al vele jaren en zullen er nog jaren volgen. Diep respect voor deze dames !

'daar staat de stofzuiger, daar de dweil en doe het lekker zelf!'
), niet doorgespoeld e.d. zijn hier dagelijkse kost..
Sta je daar met je goeie gedrag.
Daarnaast probeerden ze nog meer van soortgelijke fratsen uit te halen. Is ze ook niet gelukt.