Iemand met kennis over intensieve veehouderij gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xGitano

Iemand met kennis over intensieve veehouderij gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 18:42

Hallo!

Ik moet voor school een project maken over een welbepaald onderwerp, in mijn geval intensieve veehouderij. Nu moeten we al op redelijk korte termijn een interview (mag zeker ook per mail) doen met iemand die wat meer over dit onderwerp weet.

Ik heb al enkele veehouderijen in de buurt gemaild, maar ik heb nog geen (bruikbaar) antwoord gekregen.

Ik zou bij deze dus een oproep willen doen aan mensen hier op bokt die voor mij een paar vraagjes kunnen beantwoorden over dit onderwerp. Een boer(in) met een intensief veebedrijf, of juist bewust op een andere manier aan veeteelt doet, een student in een richting waar veehouderij/dierenwelzijn/biochemie aan bod komt, maakt niet uit!

Het komt er dus op neer dat ik iemand zoek die enkele vragen zou kunnen beantwoorden over ofwel intensieve veehouderij in het algemeen ofwel iemand die iets meer weet over een bepaald aspect ervan. (bv. De gevolgen van intensieve veehouderij op de natuur, ziektes, gebruik van antibiotica, nieuwe technieken, de mentale impact op de dieren, enz.)

Kan u mij helpen??? Stuur dan gerust een berichtje opdat ik u een paar vraagjes kan stellen (aangepast aan wat u over het onderwerp weet).
Alvast heel erg bedankt! Het zou een grote hulp zijn!

Laura

}:0