Op het moment heb ik alle bedrijven in de wijde omtrek wel gehad met sollicitaties, en na 2 jaar solliciteren zit ik nog steeds met een bijbaan die alleen maar tijdens de vakanties werk heeft. Natuurlijk, dit is ook werk maar het geeft geen stabiel inkomen naast mijn studie. Dus vandaar dat ik rond blijf kijken.

Nu wordt er al een tijdje een nieuw winkelcentrum gebouwd bij ons in de woonplaats. Er komen 2 verdiepingen aan winkels en eet-gelegenheden, alleen nou komt het... Welke winkels zijn dit? Er zijn er nog maar 4 bekend en volgens planning zouden deze rond januari 2014 open moeten gaan. Uiteraard is hier nog niks over bekend op de websites van de betreffende winkels, en kan ik dus niet solliciteren naar de betreffende functie.
Dan maar een open sollicitatie sturen? En daarin uitleggen dat ik solliciteer naar een functie voor hun nieuwe vestiging? Maar dat kan dan maar bij 4 bedrijven van de ??? (zoveel meer bedrijven). Hoe kom ik er nou (op tijd) achter welke winkels daar nog meer komen? Want eenmaal open hebben ze al genoeg personeel rondlopen vaak, en ben ik dus te laat met solliciteren.
Iemand enig idee, tips, opmerkingen?