Hij speelt namelijk doedelzak. Ben je mooi klaar mee
Niet dat doedelzak niet mooi kan zijn, maar wat een herrie! Wat is het ergste/meest luide/irritantste instrument dat jullie huisgenoten/partners spelen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij speelt namelijk doedelzak. Ben je mooi klaar mee
Niet dat doedelzak niet mooi kan zijn, maar wat een herrie! Wat is het ergste/meest luide/irritantste instrument dat jullie huisgenoten/partners spelen?
.
Ladybird schreef:Maar ik heb altijd geleerd dat je met doedelzak vaak eerst studeert op alleen de fluit zonder doedelzak en dat je af en toe de doedelzak zelf eraan knoopt. misschien dat een optie?
Maarja, doedelzak is natuurlijk een stuk leuker dan alleen de fluit
En als hij zijn doedelzak niet pakt pakt bij zijn dodelijke tin whistle wel. Brr. Ik weet niet wat ik erger vind
vuurneon schreef:O hemel
Hier de piano en een vader die het spelen maar niet onder de knie krijgt
Mozart draait zich dagelijks om in zijn graf iig

hesterve schreef:Mijn man speelt een aantal keer op z'n ( elektronische ) drumstel. Gelukkig staat t echte ding in de oefenruimte . Het elektronische ding geeft zelf niet echt geluid maar die stokslagen hoor je toch echt wel door t hele huis. Maar op zich geen overlast.

Percy schreef:Niet erg en niet irritant maar soms (vaak) wel heel luidEen Steinwayvleugel en aangezien het geen hobby is maar zijn beroep studeert hij zo'n vier uur per dag, soms meer. Ik heb er geen last van, vind het juist mooi.
Weet om eerlijk te zijn niet zo zeker of ik een doedelzak zo lang zo uithouden
maar volgens mij hoor je dat ook niet goed. Wij hebben een heel goed geisoleerd huis