Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(achteraf kun je er om lachen, maar op dat moment zeker niet, de adrenaline giert dan echt door je lijf)
).
Balou_k schreef:Huurders hebben vreselijk veel rechten en zijn overdreven beschermd.. Er zijn slechts enkele redenen waardoor je ze gelijk het huis hit kan schoppen.. Dit is drugs telen meer dan de toegestane planten, drie maanden niet betalen (en bij deze is het dan nog wat lastig soms) en volgens mij ook ikligale prutsmutsen handel..
Er moet een dossier worden opgebouwd en dit kan soms jaren duren..
lieveli schreef:Balou_k schreef:Huurders hebben vreselijk veel rechten en zijn overdreven beschermd.. Er zijn slechts enkele redenen waardoor je ze gelijk het huis hit kan schoppen.. Dit is drugs telen meer dan de toegestane planten, drie maanden niet betalen (en bij deze is het dan nog wat lastig soms) en volgens mij ook ikligale prutsmutsen handel..
Er moet een dossier worden opgebouwd en dit kan soms jaren duren..
Er zijn wel meer redenen. Gewoon blijven bellen en afwachten ts.
Eerste keer zelf aangebeld en gevraagd of de muziek zachter mocht.. Maar de blow lucht kwam mij tegemoet. Waarop ik heb besloten niet meer zelf aan te bellen en voortaan gewoon de politie te bellen.. Ik denk dat de politie zo'n 5 keer is geweest bij hem. En zelfs andere buren gingen klagen over hem. Gelukkig wist de politie meteen om welk huis het ging en ook dat als de muziek zo hard stond je het begin van de straat al kon horen.
.
willen jullie niet zo veel lopen en praten.. Daarbij zijn de andere gok ik ook onder invloed dus ben niet van plan om naar boven te gaan
. Wilde eigenlijk relaxen voordat ik vanavond ga maar echt niet dat ik televisie kan kijken met die herrie.