Bloemetje, die vleermuisjes lijkt me wel leuk om ze te laten doen als workshop, Maar hoe dit uitwerken dat het toch 15-20 min duurt gaat moeilijk worden. Maar ga hier toch eens over nadenken. Echt knutsellen wat wat te lang duurt zijn ze hier niet zo gek van, maar mischien wel iets voor uit te werken voor een andere gelegenheid. Die grafstenen lijken me ook leuk, maar zelf ben ik niet zo super creatief, heb echter een kameraad die er al heeft, eens lief kijken of ik die mag lenen xD
Veulen84, Pompoenen mogen ze op voorhand uithollen, wat bruikbaar is kunnen we gebruiken voor de soep, en de schil is voor kaarsjes om het pad in het bos te verlichten. Het zou echt een spook tocht moeten zijn, maar zo'n race lijkt me wel leuk voor in de piste voor deze die na de tocht zichzelf willen bezig houden. Eens met mijn vriend overleggen (hij doet het meeste werk, ik moet gwn het materiaal bij een krijgen xD)
Pijl en boog lijkt me ook wel leuk om zo'n parcour uit te werken in de piste met een kerkhof waar her en der spookjes hangen en verstopt zijn. of beide combineren of de piste opsplitsen moet wel lukken.
En groene limonade? Bestaat dat? Maar met oog snoep lijkt me wel intressant, cake bakken kan ik niet, en dit word prijs gewijs te duur als ik alles bij elkaar tel, moet voor ons ook haalbaar blijven, er is heksen soep en broodjes met curry worst...
Over die maskers, dit is een hekelpunt, mijn vriend zei ook maskers, maar ik vind dit verven enz... veel te lang duren, de kinderen worden om 7 uur 's avonds verwacht, maar door de verschillende leeftijden (waaronder de jongste 7 jaar, als deze mag komen) mag de tijd tot het einde van de tocht niet te lang duren. Zoals dit parcour kunnen ze daarna doen, maar maskers hebben ze dan niks meer aan...