Wat kan je soms veel dierbaren verliezen in een jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkee94

Wat kan je soms veel dierbaren verliezen in een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 19:15

Ik weet niet of dit goed staat

Maar ik moest dit even van mij afschrijven, ik begon dit jaar 2013 als een leuk jaar. Had een verzorgpaard waar ik wedstrijden mee dé en dat was echt mijn maatje! ik had geweldige vriendin die 24/7 voor mij klaarstond we deelden alles samen. Als kers op de taart had ik een geweldig vriendje.

Maar nu is dus alles veranderd....

Van het zomer ben ik mijn verzorgpaard kwijtgeraakt. Als klein meisje verzorgde ik daar een shetlander 6 jaar lang. Maarja je word groter en je zoekt verder. later naar paar jaar kwam ik er weer op een fries van hun te rijden. Helaas was ze wel ziek ze had overhoef. Na 2 jaar konden we haar niet langer laten leven, de beslissing was moeilijk maar we moesten haar laten inslapen. De eigenaar en ik hadden toen veel steun aan elkaar het was zijn eerste gefokte fries die 1e premie had behaald en later ster was geworden. Nog geen maand later had hij een nieuwe fries voor mij gekocht wat helemaal niet voor mij hoefde, maarja natuurlijk helemaal blij! We hebben haar laten beleren en ik ging met haar op les. Zij en ik waren samen echt één. Maar de eigenaar was geen makkelijk persoon. Amalia raakte kreupel dus ik moest haar een maand stil laten staan. Toch kwam ik erachter dat hij zijn dochter er dan wel opzette en haar mee nam naar les zonder dat ik het wist. En ik weet ik heb geen recht te zeggen dat ik het niet wel het is zijn paard. Maar dit gebeurde anders nooit dan werd er eerst toestemming gevraagd aan mij. En zo gebeurde en steeds vaker dingen. ik had al het gevoel dat ik haar kwijt raakte. op een dag kwam ik er langs zag ik dat ze amalia uit het land haalde en ik ging er heen . Toen kwam het hoge woord er uit. Hij vond mij en haar niet goed bijelkaar passen blablabal. Ik was er kapot van heb nooit goed afscheid van haar kunnen nemen. heb al mijn spullen weggehaald gelijk en heb nooit meer met hun gesproken.

(Dit is een verkorte versie van het verhaal maar zie dat het dan toch weer lang word haha)

Ik zou die zomervakantie met mijn vriendin op vakantie. Naar terschelling op een jeugdkamping. Helaas hebben we daar maar een nacht geslapen. ze voelde haar daar totaal niet op haar gemak. Ze wou maar één ding en dat was naar huis. Naja dat was behoorlijk een domper, maar ik had tegen haar gezegd als het andersom was geweest had ik ook graag gewild dat je mee naar huis ging. Op dat moment zij ze toen we de borg terugkregen die mag je houden. Na thuis komst moest ik wel even mij frustratie thuis kwijt het idee dat ik nu al thuis was maarja.. Toch had ik ineens weinig contact met haar en ging ze veel met een ander meisje om. Terwijl wij elke dag contact hadden en elkaar zo vaak mogelijk zagen. Na 3 weken niks of weinig gehoord te hebben vroeg ze haar borg terug terwijl ze letterlijk heeft gezegd hou maar. Daar is uiteindelijk dikke ruzie ontstaan en onze vaders moesten het helaas oplossen. en ja daar ging onze goede vriendschap van ander half jaar.....

Nu 2 weken geleden voelde ik een week dat het niet zo lekker ging tussen mij vriend en mij. Hij deed wat afstandelijker maar hem kennende betekende dat niks. Dat weekend zagen we elkaar we hadden etentje bij hem thuis. Het ging zoals normaal daarna hadden we een feestje van een vriend. De hele avond weinig van hem gehoord het voelde niet goed. Die avond bracht hij mij thuis en ik zij tegen hem 'ik hou van jou' en hij antwoordde niks. Ik vroeg het nog een keer 'ik hou van jou' toen zij die wat zachtjes ja ik ook van jou... ik dacht dit zit niet goed. En ik had gelijk de volgende dag kon hij mij niet zien omdat die naar zijn vrienden ging (wat een slap excuus) dus ik vroeg hem of hij nog wel van mij hield.... en dat bleek niet zo te zijn. Gelijk afgesproken en was er kapot van. Zijn gevoelens waren weg voor mij. Ik heb nog nooit zo hard gehuild. ben er nog steeds kapot van ben gewoon mijn beste vriend kwijt. Het was een moeilijk persoon dus hoopte dat het ooit nog goed komt maar na wat verhalen weet ik ckr dat zijn gevoelens voor mij echt weg zijn.

En nu denk ik echt de 3 belangrijkste dingen in mijn leven ben ik gewoon kwijt ;( Het doet mij elke dag nog zeer als ik langs amalia zie haar lekker zie grazen in het weiland. Of dat ik van toen mijn beste vriendin dingen lees op facebook het liefst wil ik haar terug maar door die ruzie zijn er zo veel dingen geraakt... En nu mijn vriend mijn beste vriend het is gewoon weg.....

Zo ik moest dit even van mij afschrijven... Respect voor de mensen die het helemaal gelezen hebben. :P

Owja ik heb wel dyslexie dus er kunnen wat fouten in zitten.

Miesjex

Re: Wat kan je soms veel dierbaren verliezen in een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 19:25

Jeetje inderdaad alles tegelijk meid. Ik wil je veel sterkte wensen!
Er komt straks een moment dat je weer heel veel leuke dingen mag meemaken.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:55

Heel veel sterkte meid!, je hebt inderdaad alles tegelijk:(

Yv_

Re: Wat kan je soms veel dierbaren verliezen in een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 11:23

Sterkte, helaas weet ik hoe je je voelt.
Alleen dan nóg een berg dingen erbij die ik zelfs mn ergste vijand niet gun :=

Kan je alleen maar meegeven dat het echt wel slijt naarmate de tijd verstrijkt. Het klinkt cliché en dat is het ook, maar het is wel waar. Ik ben nu een kleine 3 maanden verder (na een half jaar echt alleen maar in een hel te hebben geleefd) en ik kan weer zeggen dat het (meestal) goed met me gaat :). Tuurlijk heb ik nog wel eens mijn verdrietige momentjes, maar die zijn zo af en toe en hebben gelukkig niet meer de overhand.
Ga leuke dingen doen, onderneem iets met vriendinnen, ga lekker kaarten met je moeder, zulke dingen, je koppie even aan het werk zetten, even uit de sleur weg.