Gezocht schoenen voor smalle voeten (Noord-Brabant)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon1980

Gezocht schoenen voor smalle voeten (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 13:49

Hallo allemaal,

Mijn dochter van zes heeft zeer smalle voeten. Ik ben nu al een paar schoenenwinkels afgeweest, maar nergens hebben ze een goede schoen of laars voor haar. Hebben jullie voor mij misschien adresjes in de buurt van Teteringen/Oosterhout (of max 50 km in de buurt) of wellicht bepaalde merken waar ik naar zou kunnen kijken? Ik wil wel graag een modische leren schoen voor haar.

Groetjes,

Sharon

Naomi_Jortje

Re: Gezocht schoenen voor smalle voeten (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:53

Hooi, ik had vroeger (en nu overigens nog steeds) hetzelfde probleem. Ik weet dat ik toen ik klein was een aantal jaar schoenen van Mexx heb gehad, die vielen toen heel smal. Ik heb ook een aantal nikes die heel smal zijn (nike blazer), maar denk niet dat dat is waar je naar op zoek bent :P

Sharon1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 09:05

Bedankt Naomi, dan ga ik eens bij Mexx! Ik hoop te kunnen slagen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:12

Mijn ouders gingen vroeger voor ons altijd naar een winkeltje in Hilvarenbeek. Heel veel modieuse leren schoenen in diverse breedte maten en indien nodig werd er ter plekke nog een extra zooltje in geplakt. En wij mochten altijd zelf een keus maken uit iets van 3 verschillende schoenen die allemaal goed pasten.

Ik weet niet of ze nog bestaan, maar ik denk dat je op zoek moet naar zo'n winkeltje. Een kleine speciaalzaak die verder kijkt dan het uiterlijk.

Sharon1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 10:04

Bedankt voor dit tip. Ik heb via de persoonlijke berichten ook een aantal tips ontvangen. Ik ga vandaag jullie adressen langs. Ik laat jullie weten hoe het afgelopen is.

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:08

Mijn dochters hebben beide ook erg smalle voeten. Er was zelfs een schoenenwinkel die beweerd dat mijn jongste dochter nooit schoenen zal kunnen kopen (moet ze dan maar op blote voeten?). Het is altijd even zoeken, maar het is me dit jaar ook weer gelukt. Dit jaar hebben ze beiden schoenen van Shoesme, de laarsjes, die vielen smal, wel weer met zooltje er in, maar zitten prima. Dit merk hebben ze al eens vaker gehad. Verder is Giga geloof ik smal (al heb ik ze niet vaak voor mijn dochters gehad, maar dit merk noemen de winkels wel vaak), Petitshoes. Succes, ik weet wat voor drama het kan zijn, maar er komen vast leuke, passende schoenen voorbij.

Sharon1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 18:12

Ik heb goed nieuws. Ik ben eindelijk geslaagd! Ik heb uiteindelijk een keuze gemaakt uit onderstaande drie modellen. Ze zitten perfect ik ben helemaal blij! Ik werd inderdaad ook naar Giga verwezen, maar helaas was het model dat ik leuk vond niet meer in de juiste maat.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 00:22

Ik heb ook smalle voeten en nikes zitten als gegoten :)