Maar zoals de topic titel al suggereert, weet ik niet zo goed welke dan
Als ik een grote berg geld had, ging ik zonder verder na te denken voor een iPad
Gezien dat helaas niet zo is, wil ik ook nog eens zien hoe het zit met andere/goedkopere opties, voor ik iets besluit... Ik heb als laptop een MacBook Pro, dus vandaar dat een iPad voor de hand zou liggen: alle apparaten lekker makkelijk aan elkaar gekoppeld en geen gedoe over bestanden converteren of dingen die niet lekker werken of een nieuw besturingssysteem. En wel 'een echte iPad' 
Nou zeg ik dus ook niet dat dat 'm per se niet wordt, maar ik wil even vergelijken met wat er verder nog op de markt is aan tablets. Ik weet dat Samsung ze ook maakt, maar verder zou ik echt niet weten wat er nog aan andere merken zijn en al helemaal niet wat dan de verschillen zijn en stiekem heb ik momenteel ook geen tijd om me er goed in te verdiepen
Dus vandaar dit topic 
Wat wil ik er dus vnl. mee doen/op zetten?
- Internetten tijdens het treinen (bokt
) - E-books/een digitale krant lezen (alweer: lang leve de eindeloze uren in het OV
) - Powerpoints/pdf's/word-bestanden voor de studie

- Er zo af en toe ook een filmpje of een paar afleveringen van een serie op kunnen zetten. (Max. twee films óf zo'n drie afleveringen tegelijk.)
Ik heb nog geen specifiek budget in gedachten. Het hoeft niet het allernieuwste model te zijn, als ik er mijn ding maar mee kan doen. Zelfde geldt voor fancy dingen als een 'haarscherpe retina display' of het hebben van drie keer de opslagruimte die ik ooit nodig zal hebben... Wel ga ik liever voor een nieuwe, dus niet tweedehands.
Dus, wat zegt bokt?
Dus wat dat betreft moet dat denk ik goed komen