hier weer eens een berichtje van mij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

hier weer eens een berichtje van mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 18:51

hallo allemaal. hier even een berichtje van mij voor de kenners onder ons. het gaat heel goed met mij. zit sinds 2 weken bij beschermd wonen en ik voel me hier helemaal thuis. heb geen gekke gedachten meer en het is hier echt heel erg fijn. het is hier heel gemoedelijk en we doen leuke dingen. ook werk ik 3 middagen in de week in een 2e hands kleding winkel. dat is erg leuk en dankbaar werk. ik heb een hele poos in een kliniek gezeten en daar ben ik zo goed behandeld en zij hebben deze plek voor mij geregeld. ik woon nu in zwolle in de binnenstad en ik zou hier niet meer weg willen. ik heb een goed signalerinsplan samengesteld met de verplging van die instelling waar ik zat. als het even wat minder gaat kan ik daarop zien wat ik moet doen en hoe ik moet handelen. ook heb ik een tor en bor ( telefoon op recept en bed op recept) en kan ik ten alle tijden voor crisis een weekje terug komen bij hun. het is allemaal erg goed geregeld en ik ben zo ontzettend blij dat ik hier ben. de instelling is van het leger des heils en ondanks dat ik geen geloof heb ( en dat zij dat niet erg vinden, ieder mens met of zonder geloof is hier welkom) voel ik me wel heel erg gewenst hier. ik ben met open armen ontvangen en ze helpen me waar nodig. ik voel me nu goed en heb geen nare gedachten meer. momenteel heb ik griep dus voel me niet zo lekker maar dat gaat vanzelf weer over. het pand waar ik woon is een oud herenhuis met maarliefst 21 bewoners. de helft van de bewoners kookt voor zichzelf en de andere helft heeft 1x per week kookbeurt samen met een andere bewoner. ik heb nu 2x gekookt voor de groep en vind dat erg leuk om te doen. ook gaan we 1x per jaar een week op vakantie met alle bewoners en de begeleiders. kortom, het is erg leuk hier en het gaat weer goed met me. groetjes lonneke

Zilfstar

Re: hier weer eens een berichtje van mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:54

Wat ontzettend fijn voor je! Klinkt als een goede begeleiding. Super hoor!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:55

Wat goed om weer eens wat van je te horen Lonneke en wat fijn dat het nu zoveel beter gaat. Je hebt een hele lange weg afgelegd zo te lezen.

Ik ben je uit het oog verloren maar ik ken jouw hele geschiedenis nog wel. We hebben elkaar ook wel eens ontmoet. Echt super dat je zo gevochten hebt om weer een leven op te bouwen!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:55

he lonneke!,wat fijn dat het goed met je gaat!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 18:57

Ik vroeg me laatst toevallig af hoe het met je ging, leuk om iets te horen.
Succes op je nieuwe woonplek!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:00

Lonneke wat goed joh!
Wat een positief bericht van je! Heel leuk om te lezen! :j
Zet hem op!

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:00

Zo, dat was lang geleden. Fijn om zo'n berichten te horen van je.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:01

Wat fijn dat je zo te lezen op je plek zit en je je zo goed voelt...
Leuk dat je werkt en alles op de rit hebt, heel veel succes om het zo te houden en geniet.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:02

Hai Lonneke, leuk dat je weer eens voorbij komt op Bokt!
Zoals ik ook al op FB heb gezegd: heel erg fijn dat het zo goed gaat en je je thuis voelt op je nieuwe plekje! Juich alleen niet te vroeg! Anders is het straks misschien weer een flinke domper wanneer je je wat minder voelt.
Heb je ook leuke huisgenootjes en hoe gaat het met je Shetlander?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 11-10-13 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:03

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Ga zo door!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:03

Fijn je nog eens horen lonneke, veel succes met alles! Ik hoop dat je je draai terug in beetje gevonden hebt in je leven :) .

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:04

Hee Lonneke!

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Klinkt alsof je eindelijk je plekkie gevonden hebt! Ik ben vaak een stille meelezer geweest, maar nu wil ik toch even reageren :D. Het lijkt me erg prettig dat je nu een goed vangnet hebt, mocht je je dan eens wat minder voelen, dan weet je dat je daarop kan terugvallen. En dat koken, leuk! Als de anderen het allemaal met smaak opeten, dat geeft vast een voldaan gevoel! :D

Houden zo, en ik ben blij voor je!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:53

Lonneke: Wat leuk weer wat van je te horen hier op Bokt, ik zat laatst nog aan je te denken over hoe het nu met je zou gaan enz.
Zwolle is op zich wel een leuke stad (ben er zelf geboren en getogen) maar voor mij geen Zwolle meer, mijn familie woont er nog wel allemaal.

Het gaat je goed meis ;) ;)
Ook voor jou is de zon bij deze dus weer gaan schijnen {:} {:}

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:55

Wat fijn om nog eens een update van jou te lezen. Ik heb toch een aantal van je topics gelezen.
Echt super dat het zo goed met je gaat! Doe zeker zo verder!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 19:56

Wat goed om te horen! :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 20:00

Wat een positief bericht.
Heel goed.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 20:06

Wat een positief bericht, goed joh! Hou je onderschrift goed in je achterhoofd, en je wordt alleen maar sterker!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 20:09

Wat leuk om je weer eens voorbij te zien komen hier! Was al blij met je berichtje, maar dit klinkt nóg beter! *\o/*

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 20:15

Goed bezig Lonneke, en volhouden hoor! Veel succes :D

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:50

Good for you girl!

Klinkt alsof er van alle kanten hard gewerkt is. Heel fijn dat je een goed signaleringsplan hebt, en weet dat je daar veel aan kunt hebben. Probeer, ook als het eens wat minder gaat, daar goed gebruik van te maken. En dat je een TOR en een BOR hebt is helemaal super, fijn dat je op die manier een 'vangnet' hebt.

Volgens mij ben jij heel goed bezig, keep up the good work!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 15:25

Hey Lonneke! Wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het zo goed gaat! Ga zo door :)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 15:35

Percy schreef:
Wat goed om weer eens wat van je te horen Lonneke en wat fijn dat het nu zoveel beter gaat. Je hebt een hele lange weg afgelegd zo te lezen.

Ik ben je uit het oog verloren maar ik ken jouw hele geschiedenis nog wel. We hebben elkaar ook wel eens ontmoet. Echt super dat je zo gevochten hebt om weer een leven op te bouwen!

Precies mijn gedachtes

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 16:17

Hey Lonneke, je bent nu een stuk dichter in de buurt van mij komen wonen ;) Zwolle is zo'n 45 minuutjes, binnenkort maar eens afspreken! Fijn dat het zo vreselijk goed gaat! Leuk om te horen. xxxx

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 17:20

allemaal bedankt voor de hartverwarmende reacties. die shetlander heb ik niet genomen. vond het niet verstandig in mijn situatie. jaja ik word nog wel eens verstandig. merilyn lijkt me heel gezellig om wat af te spreken.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 17:23

Lonneke, als je het er niet over hebben wil dan begrijp ik dat, maar ik ben zo benieuwd hoe hetcontact nu is tussen jou en jouw kinderen :)