Zoals de titel al zegt; mijn laptop is sinds een tijdje erg traag geworden.. Heb zojuist voor de zoveelste keer virussen gescand, maar hij is virusvrij (AVG) Heb ook al schijfdefragmentatie gedaan, helpt ook niet! wie heeft een tip??
CCleaner installeren (gratis) en alle overbodige "troep"verwijderen, je wil niet weten hoeveel er op de achtergroend opgeslagen wordt waar niets meer mee gebeurd.
Ik had het zelfde probleem, toch maar eens een expert naar laten kijken en die heeft toen anti mall ware dr op gezet en nog een hele hoop andere dingen in het systeem veranderd (blijkbaar stond er heel veel aan met opstarten waardoor die heel traag werd) Dus wellicht eens iemand naar laten kijken. ik kan je wel het programma doorgeven wat hij dr op heeft gezet tegen de mallware.
Windows er af halen hele computer leeg maken en dan er weer op
Miepie77
Geplaatst: 11-10-13 15:24
eens goed opschonen, anders een externe schijf erbij voor je foto's en bestanden, zodat het volledig geheugen kan worden gebruikt, als het een oudere laptop is kan je ook geheugen laten bijplaatsen, moet je even naar zo'n computerzaakje van 1 persoon gaan, die doen dat vaak voor weinig, internet eist steeds meer geheugen nl.