Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ElinaSK schreef:We hebben officieel nog niet zo lang iets maar kennen elkaar verder vanaf begin september al.
bedankt voor de reacties tot nu toe trouwens.
dat slapen deel kan ik inderdaad wel inkomen.
Maar het sinterklaas gedeelte is vreemd. Haar argument is dat we elkaar dan niet lang genoeg kennen.
En het op kamers gaan is ook lastig vanwege mn werk als ik op kamers ga dan is dat veel reizen met slechte busverbindingen
Mn vader zal het allemaal een zorg wezen die wil mij alleen maaar gelukkig zien.
die toont ook interesse enzo mn moeder praat alleen maar over school
Maar heel cliché, nu ik zelf kinderen heb snap ik de beslissingen en regels van mijn ouders destijds steeds meer
ElinaSK schreef:We hebben officieel nog niet zo lang iets maar kennen elkaar verder vanaf begin september al.
bedankt voor de reacties tot nu toe trouwens.
dat slapen deel kan ik inderdaad wel inkomen.
Maar het sinterklaas gedeelte is vreemd. Haar argument is dat we elkaar dan niet lang genoeg kennen.
En het op kamers gaan is ook lastig vanwege mn werk als ik op kamers ga dan is dat veel reizen met slechte busverbindingen
Mn vader zal het allemaal een zorg wezen die wil mij alleen maaar gelukkig zien.
die toont ook interesse enzo mn moeder praat alleen maar over school
Daar zal ze waarschijnlijk ook al wat makkelijker van worden. Verder toch eens een goed gesprek. Sinterklaas is nog maanden weg namelijk...
En als ouder moet je er toch even aan wennen, geef het de tijd en blijf met haar in gesprek, meestal valt het wel mee. ElinaSK schreef:Even los gezien van het feit dat het voor de buitenwereld erg kort lijkt , dit is niet mn eerste vriend en deze relatie is anders als anderen. Ik zie hem dagelijks en mn ouders hebben hem ook al gezien . Het slapen idee kan ik inkomen maar goed mn moeder zeurt zelfs als ik naar mn paard wil alsof ik mn leven alleen maar mag invullen met school... Tuurlijk snap ik de bezorgdheid, maar imo gaat het te ver...
Ik vind 6 weken elkaar kennen ook wel heel pril. Als het je eerste relatie is snap ik wel dat je moeder je hiervoor wil beschermen