Postuur heb ik ook niet echt mee, korte en ietswat stevige benen en dan voornamelijk de kuiten.
Verder ben ik ook niet zo groot, ongeveer 1.61 en heb bruin haar.Op internet zie ik momenteel door de bomen het bos niet en ik wil graag de jurk echt aanpassen. (Oke tegenwoordig kan je kostenloos terugsturen maar dat vind ik teveel gedoe
) Graag wil ik van jullie weten waar je mooie en ook geschikte jurken (aangezien de bruiloft in de winter is) kan kopen. Ik heb graag de voorkeur voor een winkel waar ze je persoonlijk helpen dus geen H&M, WE of iets in die richting. Websites van bepaalde winkels mag ook natuurlijk, al is het maar om een idee te krijgen van een mooie jurk. Ik woon in Harmelen, nabij Utrecht maar ik wil er best een middagje voor uittrekken om bijvoorbeeld naar Den Bosch oid te gaan als daar een goede jurken winkel zit. Mijn budget is ongeveer €250,-. De bruiloft heeft geen thema of een strikte dresscode. Daarnaast ben ik daggast dus de jurk moet zowel voor overdag als 's avonds tijdens het feest geschikt zijn.
Brand los en help mij met het zoeken naar een gave jurk!
).
En je kan precies zoeken wat je wilt, kwa kleur, model etc. 

Daar verkopen ze alleen jurkjes, vaak ook hele leuke!