Je lichaam laten spreken, een vreugdedansje,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Je lichaam laten spreken, een vreugdedansje,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 19:44

wie o wie doet het wel eens?
Naar aanleiding van de reclame van Coca Cola ging ik erover nadenken en dan vooral de "10 minuten je lichaam laten spreken" & de "1 vreugdedansje" vielen mij op, dat doe ik ook namelijk. Een vreugdedansje van geluk, van liefde, van gekheid, maakt niet uit als het maar een dansje is waarbij alle ledematen een eigen leven creëren. 10 minuten je lichaam laten spreken, dansend door het huis, over straat, bij de paarden, maakt ook weer niks uit als het maar uit de tenen komt! Persoonlijk vind ik het wel eens heerlijk, het liefst in de meest uitgehangen trainingsbroek die ik heb vergezeld met een liebestöter, een oude hoodie, knot op mijn hoofd en uiteraard de dames die loshangen. Genieten met een hoofdletter G. Voor mijn vriend volgt dan meestal het "75 seconden schaterlachen". :+

Wie doet het wel eens?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:46

Haha die neigingen heb ik weleens tijdens het foute uur tussen 9 en 10 's ochtends maar dan zit ik in de auto.
Soms zit ik weleens te wiebelen en te stuiteren in de auto maar lekker uit je dak kan je niet natuurlijk. :D

Het is voor mij echt jaren geleden dat ik echt heel heel hard gelachen heb. Dus echt slappe lach en niet meer bijkomen. Dat is zo lang geleden. Was wel echt heerlijk. :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:46

Ik beken, heerlijk!! :))

kimberley

Re: Je lichaam laten spreken, een vreugdedansje,

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:08

Oh ja, herkenbaar!! De vreugdedansjes en 75 seconden schaterlachen vooral, vaak langer dan 75 seconden, inclusief tranen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:13

laatste slappe lach is wel lang geleden :+ vroeger had ik het heel vaak :P
vreugdedansje afentoe, als er iets leuks is, leuk muziekje oid :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:14

Ik denk dat ik dat elke dag wel even doe, net als opstaan en rondjes lopen/rennen vanuit het niets als ik blij ben :')