Ik zit in een dilemma. In mijn laatste jaar van Vastgoed en makelaardij aan de Hogeschool Rotterdam moet ik een afstudeerplek zoeken waar ik een onderzoek zal gaan uitvoeren gedurende 20 weken. Nu heb ik echt bij een bedrijf gesolliciteerd waar ik al wil werken toen ik deze opleiding begon. Dus op gesprek en alles, ik natuurlijk super blij!.. Nu blijkt het dat zij mij wel willen helpen met mijn onderzoek maar dat ik dan wel 2 dagen mee zal werken in het bedrijf en 2 dagen maar aan mijn onderzoek zal gaan werken. dit betekend dus dat ik de helft minder aan mijn scriptie kan werken dan mijn medestudenten, het is namelijk officieel de bedoeling dat je 4 dagen fulltime aan je onderzoek zit daar.
Ik ben in overleg gegaan met een docent en hij raadt het me wel af maar zegt dat het mijn eigen keuze is. Maar nu weet ik het echt niet meer! Ik zou zo graag mijn onderzoek bij dit bedrijf verrichten maar ik wil uiteraard ook gewoon mijn scriptie halen..
Hebben jullie advies voor mij en misschien ervaring in de moeilijkheid van het schrijven van een scriptie? Aangezien leraren soms nogal kunnen overdrijven met de tijd die je ergins in moet steken
..oh en nog een puntje, ik heb wel al veel brieven naar andere bedrijven gestuurd maar daar is tot nu toe nog niks uitgekomen..