ik weet wat jullie denken "alweer zo een topic over leeftijdsverschil". Ik weet het maar dit vind ik het anders.
Ik lees wel zo'n beetje alle topics over leeftijdverschil en vaak ook wat reacties ( oké ik lees ze niet allemaal maar als ik ze tegenkom wel ) puur omdat ik de reacties van de bokkers interessant vindt.
Vaak gaat het hier wel om topics waarbij gaat om mensen rond de 25 jaar die gaan voor een oudere man, en dan is mijn mening als je daar gelukkig mee bent en je zit op dezelfde golflengte, geniet ervan!
Maar ik kom zelden ( eigenlijk nooit, daarom open ik dit
) een topic tegen waarbij het gaat om een 18,19,21 of 22 jarige die het leeftijdsverschil in vraag stelt. Dus nu meestal zijn de reacties van bokkers positief als het gaat om een leeftijdverschil waarbij de jongste persoon 25 is en dan bijvoorbeeld een relatie heeft met iemand van 35.
Maar wat vinden jullie van een relatie van een 19jarige met een een 28jarige man ( bijvoorbeeld ) onder de voorwaarde dat je gewoon veel lol hebt en op dezelfde golflengte zit qua zakelijkheid, serieusheid in het leven, humor, etc.
Dus barst los

maar gewoon puur hypothetisch gezien vond ik het een interessant onderwerp