Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stuk (gedroogd) fruit gecombineerd met bijvoorbeeld yoghurt of noten zorgt voor veel minder schommelingen. Een gekookt eitje met rookvlees of ham is een optie, groenten met een yoghurtdip of hummus is ook erg lekker. Judith_ schreef:Juist als ik rond het einde van de middag een dip krijg vind ik het zelf fijn om niet iets met snelle suikers te eten. Je voelt je even goed door de snelle energie die je krijgt maar dankzij de enorme pieken en dalen die het levert in je bloedsuiker heb ik een half uurtje later weer een dip. Snack a jacks en ontbijtkoek laat ik liever staan.
Lukt het om rond die tijd even naar buiten te gaan? Daar fris ik zelf altijd heel erg van op en dan neemt de snaaitrek ook weer heel erg af. Verder doet koffie voor mij wel wonderen en eet ik er vaak iets voedzaams naast. Al die leuke tussendoortjes die niks opleveren hoef ik persoonlijk niet.Stuk (gedroogd) fruit gecombineerd met bijvoorbeeld yoghurt of noten zorgt voor veel minder schommelingen. Een gekookt eitje met rookvlees of ham is een optie, groenten met een yoghurtdip of hummus is ook erg lekker.
Zilfstar schreef:Kijk maar eens op een pak rijstewafels... zo goed zijn ze niet!
Pak eerder lekker tomaatjes, komkommer of een stuk fruit
(zei zij die daar ook erg veel moeite mee heeft haha)
maar kan we voor een groot deel wel in haar ideeën vinden. Voor mij werkt het in ieder geval.