Ik ga proberen ons verhaal niet al te lang te maken..
Waar het op neer komt, is dat mijn vader sinds augustus 2012 in de ziektewet zit met een schouderblessure, wat later een slijmbeursontsteking bleek te zijn. Mijn vader is verzekerd bij TAF, echter hebben zij nog steeds NIKS uitbetaald.
Ik heb laatst een mail opgesteld aan RADAR voor mijn vader, die zal ik hier neerzetten:
Citaat:Beste RADAR,
Ik zal proberen een korte uitleg te geven over onze situatie.
Sinds augustus 2012 zit mijn vader met een schouderblessure in de ziektewet. Mijn vader is zelfstandige, en heeft dus een eigen ****bedrijf.
Hij heeft zijn ziektewetsverzekering afgesloten bij TAF verzekeringen BV.
Helaas hebben wij nu ruim een jaar verder, nog steeds geen enkele uitkering ontvangen.
Mijn vader is verder onderzocht, en in november 2012 bleek hij al die tijd al een slijmbeursontsteking te hebben. Dit is medisch vast gesteld door een GAV erkend arts deze eis stelt TAF dan ook. Toen heeft TAF verzekeringen BV de maanden 20 november 2012 tot 1 februari 2013 uitbetaald aan mijn vader, en sinds dien hebben wij geen cent meer gezien.
Mijn vader zit momenteel nog steeds in de ziektewet met zijn schouder en is ook onder behandeling van een psycholoog, maar moet uit noodzaak voor 50% gaan werken, maar ook dit wordt op geen enkele manier aangevuld door TAF.
In december 2012 hebben wij dan ook DAS rechtsbijstand ingeschakeld, maar helaas laten zij er ook de nodige periodes overheen gaan, en wordt er nog steeds geen actie ondernomen. Maar mijn vader heeft volgens zijn polis (en ook volgens DAS) alle recht op een uitkering. Kort samengevat heeft mijn vader nog recht op 11 maanden uitkering, plus wat nog komen gaat.
Ik hoop hiermee tijdelijk voldoende geïnformeerd te hebben, en snel iets te horen.
Ik heb de polis van TAF bijgevoegd.
Met vriendelijke groet,
Dit is dus in het kort de situatie. Wat kunnen wij nu nog doen? Wij worden al een jaar van het kastje naar de muur gestuurd, en weten niet meer wat nog te doen.....
Wie heeft hier wat meer verstand van? Zijn er nog instanties die wij kunnen raadplegen?