Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saroanda schreef:12x25 is toch 300?
kleinvosje schreef:Ik vrees dat je niet onder je contract uitkomt. Dit had je van te voren uit moeten zoeken. Heb je een abonnement voor 1 of voor 2 jaar? Als voor 1 jaar, dan even uitzingen en ondertussen op zoek naar een voordelig abonnement. Eventueel sim-only en dan een los toestel kopen.
*Edit: ik vind 40 euro ook al heul erg veel. Ik heb een abonnement van 17, 50 per maand, met veel MB, belminuten en SMSjes. Kon er destijds alleen geen hot nieuw model telefoon uitzoeken, maar daar had ik geen moeite mee...

corinepgek schreef:Jullie lezen heen over het feit dat hij mij 45 euro per maand gezegd had. Dus ik het weldegelijk uitgezocht heb. Vind het toch een heel verschil.... ga volgende week denk ik naar de winkel toe.
? corinep schreef:Zo het heeft even geduurd.... Na meerdere bezoekjes aan de winkel, talloze telefoontjes en een3 pagina lange brief eindelijk:
Mijn abbonementen worden kosteloos 10 maanden voor einde contractdatum opgezegd door kpn
Iedereen liep te zeiken kijk in je contract wat staat daar en verder heb je pech.... Nou zelfs bij KPN vonden ze dat je niet onder valse voorwendselen een contract aangesmeerd moet krijgen.
Kwam erop neer dat ik per maand 65 euro betaalde terwijl die volgens de verkoper 45 had moeten zijn. Morgen zijn mijn abonnementen stopgezet en mag ik het leasetoestel opsturen en ben ik ervan af.
Ook even gekeken en mijn vriend heeft nog een S2 en als ik er een sim only bij neem heb ik meer dan mijn oude abbo qua belminuten en internet maar betaal maar 12 euro per maand. Zal nog wel even heeeeeel goed de voorwaarden lezen voor ik mijn handtekening zet maar ben echt super blij. Eindlijk van KPN af en neem nooit meer zon achterlijk duur abonnement!n