voor andere mensen tegen de kostprijs. http://www.thuisafgehaald.nl
Gisteravond heb ik mij op de website verdiept en ik was helemaal blij, ik kon eten gaan koken voor
andere mensen. Zelf vind ik het heerlijk om eten te koken en gebak te maken, maar voor andere
mensen vind ik echt helemaal stoer.
Vanmorgen bedacht ik mij dat we morgen pasta gaan eten en daarom dacht ik, ik ga het direct
uitproberen. Heb er een leuke advertentie van gemaakt en op mijn eigen pagina geplaatst. En dan
is het afwachten.
Nadat ik klaar was op stal, vertelde het ik daar en er werd zeer enthousiast gereageerd, ondertussen
even op de mail gekeken en zag ik het goed? 1 van de 2 aangeboden maaltijden was gereseveerd.
Iemand wou gewoon mee eten uit onze pan. We waren door het dolle.
Thuis heb ik nogmaals de mail gelezen op de laptop, in de mail stond dat ze niet kwam om eten op te
halen maar ze wou me graag interviewen op de radio! Ehm.. Okee.. Toen was ik dus even heel rustig.
Interviewen, ah, okee?! Ondertussen was het tijd om aan het werk te gaan en aan mijn collega vertelde
ik dit.
Iedereen reageert heel enthousiast, maar ik vind het behoorlijk spannend. Men wil mij interviewen over
de internet pagina die ik heb aangemaakt. Hopelijk kan ik ook wat vertellen over mijn eiegn taarten bedrijfje,
dat zou natuurlijk helemaal top zijn!
Maar van binnen vind ik het zo eng/spannend. Ik zal morgen tussen 19:00 en 21:00 uur gewoon te horen
zijn op OOG Radio!!