Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterkte met je auto'tje

In de rimboe gaan wonen? Koper schreef:Zo, dat ben je maar kwijt Tal. Echt rottig dat ze steeds je karretje moeten hebben!
Tja wat kun je eraan doen. Camera op je balkon hangen en in je auto een briefje dat ze in beeld zijn? 220 op je bolide en dat 's ochtends met je slaaphoofd vergeten eraf te halen?In de rimboe gaan wonen?
Veel meer dan even zeuren op bokt kun je denk ik niet. Is het alleen in jouw straat? Of zou hij bij voorbeeld om het hoekie veiliger staan?
Dus dan zou het wel heel fanatiek zijn geweest ja, haha! 
Niet geschoten is altijd mis. En ik denk dat er ook andere mensen zijn die er aangifte van hebben gedaan, ik was nml niet de enige met schade
Koper schreef:Pro-actief hoorHopelijk kun je met je buren wat bereiken, zeker als meer mensen schade hebben.
Het kan natuurlijk ook iemand zijn geweest uit de Allerslechtste chauffeur van Nederland

Kosten zijn 32,16.secricible schreef:Ik zal het je nog sterker vertellen.
Bij mijn auto waren getuigen en deze hadden voor mij een telefoonnummer en een kenteken van die gozer. Hij sprak geen nedrlands en was niet erg welwillend dus alles afgegeven aan de politie. En nog wordt er NIKS mee gedaan. Echt te bizar. Gelukkig all risk verzekerd, maar het kost me wel een hogere premie...