Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als ik kwalitatief goede schoenen zoek, dan ga ik niet naar (een winkel als) Scapino
dorientjuh schreef:Van de zomer heb ik tijdens de actie '2e artikel 1 euro' samen met mijn moeder een paar laarzen voor in het najaar gekocht. Die laarzen (gewone platte laarzen) kostte normaal gesproken 40 euro. Twee weken terug heb ik deze voor het eerst aangetrokken, en toen dus ongeveer 2 weken gedragen. Ik heb een zittend beroep dus veel lopen doe ik niet. Na ongeveer een week ging de voering van de binnenzool kapot en ook het buitenste laagje van de buitenzool ging er half af. Verderop die week kreeg ik in mijn binnenzool bij mijn hiel allemaal putten erin; alsof het een soort kurk is en die brokkelt langzaam af. Nou, dus ik afgelopen zaterdag opnieuw op zoek naar andere schoenen, want bovenstaande schoenen kon ik natuurlijk niet terugbrengen omdat ik ze al langer in mijn bezit had.
Zaterdag heb ik 'comfort schoenen' gekocht bij de scapino van ongeveer 30 euro. Met zachte voering van binnen. Vanmorgen heb ik ongeveer een kwartier op die schoenen gelopen, en wat denk je? Het labeltje op de binnenzool was half los en had zich daardoor opgefrommeld en er zit bij mijn hiel een gat in de voering op de binnenzool, dat is dus al weggesleten na 15 minuten erop lopen!!
Ik vind dit echt schandalig. Ik ga natuurlijk wel terug met deze schoenen, maar dat is weer lastig omdat ik fulltime werk.
Weet iemand waar je schoenen kan kopen waar je niet de hoofdprijs voor betaalt (max 40 euro) waar je wel gewoon een tijd op kunt lopen?

xxCYNNxx schreef:toverbal; beide schoenen die ik noem in mijn post waren beide merkschoenen (al heb je natuurlijk gelijk dat dit dan ook bij bv Schoenenreus kan gebeuren) en ok ze waren niet superduur want ik kocht beide in de uitverkoop, maar 40 euro noem ik ook niet spotgoedkoop. Dan denk ik toch eerder aan 20 euro voor een paar simpele schoentjes.
. Gok dat dat best te maken heeft met het materiaal wat ze gebruiken, want voor 40 euro goede nieuwe schoenen heb ik helaas nog nooit kunnen vinden.