Uitval

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Uitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:34

Haaii. Nou, zoals de titel al zegt gaat dit topic over uitval op school. Uitval vind ik heerlijk, maar niet als je daar niet op tijd over ingelicht wordt, zoals vandaag! 1/2 uitval, we hebben een telefooncirkel gemaakt, maar nee, niemand is gebeld... Nou is mijn vraag: hebben jullie vaak uitval? En hoe word je daar over ingelicht? Brand los!

Anoniem

Re: Uitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:38

Mijn oude middelbare school had een teletext pagina op de regionale omroep. Daar stonden meestal de roosterwijzigingen al vroeg genoeg op zodat je 's ochtends voor je weg moest nog even kon kijken of je eerste uur(en) uitvielen of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:39

Wij hebben ook een roostersite, maar daar staat het soms óf te laat op of ik kijk niet, omdat wij vrijwel nooit uitval hebben. (onze klas dan, andere klassen staan elke dag op de site :+)

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:42

Wij hebben op school televisies waar het op geprojecteerd staat, dezelfde informatie die op de schermen staat is ook online te zien of op de app van de school. Ik vind het een handige manier, maar als je plotseling het eerste uur uitval hebt kan het zijn dat het er te laat op staat. Als het al eerder bekend is staat het er wel minimaal één dag van tevoren op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:44

Mijny schreef:
Wij hebben op school televisies waar het op geprojecteerd staat, dezelfde informatie die op de schermen staat is ook online te zien of op de app van de school. Ik vind het een handige manier, maar als je plotseling het eerste uur uitval hebt kan het zijn dat het er te laat op staat. Als het al eerder bekend is staat het er wel minimaal één dag van tevoren op.

Zoiets hebben wij ook. Heel handig, maar niet als je 's ochtends met je slaperige hoofd vergeet te kijken... :')

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:33

Dus als ik het goed begrijp worden jullie er wel over ingelicht, maar kijk je gewoon niet? ;)

Bij ons stond het 'vroeger' ook op internet en als ik niet keek, kwam ik er inderdaad te laat achter.. Als de uitval pas na een uur of 8 bekend was, werd er wel gebeld met een telefoonboom, maar dan was ik vaak al onderweg, dus alsnog niet op tijd ingelicht. Ach.. kun je even rustig wakker worden of wat huiswerk maken toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:48

Ja, als het bij ons pas om kwart over 7 erop staat, heb ik niet de tijd meer om daar naar te kijken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:52

Op de middelbare (gut, vroegâh) moest ik ook om kwart over 7 al de deur uit. Tjah, dan stond alles nog bij lange na niet gemeld. En na de 3de hadden we ook geen telefoonboom meer.

Nja, wij zaten dan maar gewoon in de aula. Of toch dat huiswerk nog maken wat ik uiteraard was vergeten.... :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:08

Heb je geen app ofzo? Onze leerlingen kunnen alles ook op hun telefoon checken: cijfers, roosterwijzigingen, enzovoort.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:09

Bij ons konden we vanaf 8 uur zien of er uren zouden uitvallen (Op de site). Voor ik op de fiets sprong nog even snel kijken dus.

Momenteel vertrek ik 2 uur voor mn les begint, dan is de school nog niet eens open als ik het eerste uur les heb. Dus dan hoop ik maar dat t niet uit valt haha

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 17:10

Wij hebben een site waar roosterwijzigingen op staan, er hangen televisies in de school, we hebben magister en de magisterapp. Dus meestal zijn wij wel op de hoogte, tenzij een docent ineens besluit om zich 5 minuten voor de les ziek te melden :=

Vroeger (in de 1e en 2e) hadden wij nog een telefoonboom.