Jongens... Wat moet je ermee..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Jongens... Wat moet je ermee..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 02:56

Soms is dit namelijk vrij weinig...
Ze zijn vaak ZÓ interessant om naar te kijken, kunnen je beste vrienden zijn, maar verder..
- denken vaak aan 1 ding.. (Zeg niet dat het bij sommige meiden/ vrouwen anders is maargoed)
- zijn vaak onwijs goed in liegen
- zijn te laf om je daarna de waarheid te vertellen
- draaien vaak om dingen heen..
- praatjes vullen geen gaatjes!
- en zo kunnen we wel doorgaan..

Ik word er nu zo moe van... Dit topic open ik eigenlijk vanwegen een jongen..
Vorige week heb ik hem ontmoed op de verjaardag van een van mijn beste vrienden.
Gelijk erna op FB opgezocht en al snel werd het whats app..
Hele gesprekken en de volgende dag afgesproken.
Gewoon om even te 'chillen'. Praten.
Erg gezellig, en die avond spraken we onze eerste 'date' af.
We zouden wat gaan drinken en waar was een verassing.
Deze 'date' zou vanavond plaatsvinden, maar maandag werd hij 'ziek'. Woensdag ben ik laat nog naar hem toegegaan voor een half uurtje. Ben langer onderweg geweest dan dat ik daar was.
Toen merkte ik al dat de sfeer anders was maar dacht da het tussen mijn oren zat.
Mijn laatste relatie was namelijk niet dat je kan zeggen goed..
Hij zei op de app alleen wel dat hij zin had in zaterdag.
De dagen erna was hij heel stil, en vrijdag vroeg ik hoelaat ik de volgende dag bij hem moest zijn. Antwoord: ben vandaag weer ziek naa huis gegaan dus weet het nog niet, app ik je morgen over.
Vandaag tot 4 uur gewacht maar geen bericht. Dus maar gevraagd hoe het ging en of het nog doorging vanavond. Antwoord: het is alleen maar erger geworden. Dus sorry gaat niet door.. :(
Nou okee, beterschap blablabla had er iets liefs van gemaakt en dat meende ik ook. Antwoord: dankje xx
Dus was lekker met vrienden vanavond, en keek even op mijn Facebook.
En dan komt de waarheid op tafel.
Een foto, van een feestje, waarin hij getagd is. Ja dat kan. Tijdstip: een uur geleden.
Hmm pissig dus, maar vooral gekwetst. Hij was toch zo ziek?
Ben vooral boos over het feit dat ie gewoon niet eerlijk is. Vond het echt een leuke jongen, en na er jaar was ik blij weer een leuke jongen te zijn tegen grkomen.
Heel erg getwijfeld en toch maar het volgende gestuurd: van mij heb je geen last meer.
Ik kreeg een vraagteken terug. Dus een printscreen gemaakt en opgestuurd met daarbij; jij was toch ziek?
Geen reactie, wel gezien.
Nu alleen nog gezegd: kijk als je geen zin had ofzo had je het gewoon moeten zeggen. Maar ga niet liegen.
-geen reactie-

Ik ben gewoon zo boos, en gekwetst. Wat dat betreft liegt FB niet toch?
Na mijn vorige relatie ben ik flink vertrouwen in mensen en jongens verloren en dankzij mijn vrienden heb ik dat weer een beetje terug, maar hoe kan je mensen leren vertrouwen als je vertrouwen steeds word geschaad? Mijn oom ligt in het ziekenhuis, een tante van mij ook, gister een heftige documontaire over mijn vriendin Ximena, timing kon niet beter..
Ik heb zo'n hekel aan leugens... Heb je de ballen om te liegen over dingen, heb dan ook de ballen om wat te zeggen als je leugen tevoorschijn komt..

Sorry hoor voor mijn zeik bericht maar moest het echt kwijt..
Wat doe ik toch fout..? Of heb ik gewoon dat geluk dat ik altijd op die 'bad boys' val..?
Voor mij voorlopig geen jongens meer in elk geval.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 04:44

Ach meis toch, wat ontzettend jammer dat je net zo'n foute jongen tegen het lijf bent gelopen.
Maar wees blij dat je er nu al achter komt hoe hij echt is, je had ook al in de relatie kunnen zitten.
Maar blijkbaar vond hij jou niet leuk genoeg. De reden daarvan zal een raadsel blijven, sommige jongens zijn nu eenmaal slappelingen en durven niet recht voor zijn raap te zeggen dat ze eigenlijk niet verliefd zijn maar de aandacht wel even leuk vonden (sommige meiden trouwens ook hoor).

Volgende keer de hint sneller oppakken, als een jongen minder gaat whatsappen, moet jij ook direct minderen of beter nog stoppen en pas reageren als hij dat ook doet. Speel een klein beetje hard to get. Als een jongen écht wil, dan is hij niet ineens 'ziek', maar blijft hij je aandacht vragen. Speel daar een beetje mee, blijf net een tikje terughoudend en mysterieus. Geloof me, het werkt, ik heb er een huwelijk aan overgehouden ;)

Anoniem

Re: Jongens... Wat moet je ermee..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 05:16

Wat een drama zeg. Je hebt die jongen een week geleden ontmoet, en dan stuur je hem berichtjes a la "Van mij heb je geen last meer"? :=

Je klinkt echt heel erg clingy. Laat die jongen lekker met rust.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:27

Joh, doe het een volgende keer een beetje rustiger aan!
Het zou mij niet verbazen als je het manvolk afschrikt en benauwd door het in het begin, als je elkaar nota bene net kent, zo aan te pakken. Easy, slowly! Je lijkt een spin die een slachtoffer in haar web heeft gekregen.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:14

Ik ga met bovenstaande reacties mee.
Doe het voortaan wat rustiger aan en kijk de kat wat uit de boom. Ze mogen ook echt wel wat moeite doen voor jou!
Je kan er beter nu achter komen hoe slecht hij is, dan over een paar maanden.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:18

Ja, heel vervelend. Maar leer er van idd, en doe het wat rustiger aan, ik heb dit ook een keer meegemaakt. Maar, ik kende hem al iets langer. Het doet pijn als ze zo doen tegen je, maar, je kent hem een week toch? Komt wel goed!
En gewoon lekker helemaal niks meer naar die jongen sturen :)
Als hij je echt zo leuk vindt, komt ie vanzelf weer naar je toe en anders is het gewoon een l*l, zoals wel meer jongens hehe

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:22

Ach je kende hem nog geen week en je had niet eens een relatie met hem. Wie weet vond hij jou toch veel minder gezellig dan jij hem maar durfde hij dat gewoon niet toegeven. Of had hij dat feestje al veel langer afgesproken en durfde hij dat jou niet zeggen, of...het is het gewoon niet waard om er een drama van te maken. Hij paste gewoon niet bij je, maar dat maakt niet dat er geen jongens zullen waarmee je wel goed gaat klikken. Ander en beter.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:24

'He's just not that into you'.. En dan helaas heb je er een die nog niet de moed heeft om het je te zeggen. Komt wel, en ook zelf zul je dit soort situaties in de toekomst makkelijker herkennen.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:32

Jammer... en weer verder leven. Niet elk date materiaal is ook gelijk relatie waardig.
Maak het niet zo beladen, zo serieus was het toch nog niet na een week.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:45

Wat je er mee moet? Je kunt ze ook gewoon achter jou aan laten lopen. Dat deed ik ook heel vaak, en ik vond GEEN van allen leuk, totdat ik iemand tegenkwam die niet achter mn hol aan liep als een loops hondje en dat is al een paar jaar mn vriend haaha

Wat ik probeer te zeggen is dat plakken afschrikt en d
at ik van jou ook een beetje zou schrikken als ik zo lees
Maar goed zo een knappe meid komt vanzelf iemand tegen hoor :)

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:00

Storm schreef:
Ach meis toch, wat ontzettend jammer dat je net zo'n foute jongen tegen het lijf bent gelopen.
Maar wees blij dat je er nu al achter komt hoe hij echt is, je had ook al in de relatie kunnen zitten.
Maar blijkbaar vond hij jou niet leuk genoeg. De reden daarvan zal een raadsel blijven, sommige jongens zijn nu eenmaal slappelingen en durven niet recht voor zijn raap te zeggen dat ze eigenlijk niet verliefd zijn maar de aandacht wel even leuk vonden (sommige meiden trouwens ook hoor).

Volgende keer de hint sneller oppakken, als een jongen minder gaat whatsappen, moet jij ook direct minderen of beter nog stoppen en pas reageren als hij dat ook doet. Speel een klein beetje hard to get. Als een jongen écht wil, dan is hij niet ineens 'ziek', maar blijft hij je aandacht vragen. Speel daar een beetje mee, blijf net een tikje terughoudend en mysterieus. Geloof me, het werkt, ik heb er een huwelijk aan overgehouden ;)

Hier sluit ik mij bij aan!
(hierbij ook, in mijn geval)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:08

Lees nu pas het berichtje van storm want ik had niet alles gelezen. Maar ze heeft gelijk!
Alleen wees niet TE hard zo get haha, dan denken ze straks dat je niet geinteresseert bent :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:13

Je kent hem een week... Wees ff realistisch.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:20

Wat was het toch heerlijk om vroeger in een internetloos tijdperk te leven, waarin je niet uren smachtend zat er wachten op een app en je je niet druk maakte om een foto op Facebook.
Ja het heeft ook voordelen natuurlijk, maar in dit geval niet haha. Volgende keer niet er zo op focussen en gewoon lekker je eigen ding doen. Je kan een berichtje niet sneller krijgen door regelmatig naar het scherm te staren :)

Je kent die jongen net, joh maak je niet zo druk :+ relativeer, adem. En inderdaad volg de tip van storm op :) want dat is vaak veel effectiever :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:29

Wie zegt dat die foto van gisteravond was?

Mag goed, blijf niet hangen je kent hem pas een week en hij heeft geen verplichtingen naar jou. Wel onwijs vervelend en niet leuk natuurlijk...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:36

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties :o *zucht*.

Waar maak je je wel niet druk om meid. Je zegt zelf al e.e.a. te hebben meegemaakt met voornamelijk je vorige relatie, waarom dan nog zo wanhopig met jongens bezig zijn zeg. Zou zeggen denk vooral even een tijd(je) aan jezelf en hou je niet echt met jongens bezig, zou haast denken dat het bijna normaal begint te worden en men juist iemand nodig heeft om bijv. niet alleen door het leven te kunnen gaan al is het maar voor een tijd(je).

Laat jongens toch even los en zit niet als een aasgier achter ze aan :o. Probeer nu eerst zelf eens te genieten en laat jongens voor wat het is, ik zeg maar zo als een jongen je echt leuk vind moet je juist hen het werk laten doen.

Echt waar en zal vast wel aan mij liggen maar vind het zo wanhopig klinken. Wij vrouwen/meiden zeggen wel vaak ''Ach jongens wat moet je ermee, maar als zij het bijv. zeggen zijn hun gelijk de boeman''.

Ga genieten van je leven en maak er zelf wat van, de ideale jongen/man komt vanzelf wel of niet.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:39

Gelukkig zijn alle vrouwen perfect en altijd super duidelijk ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:41

Je zit een gozer die je net een week kent wel heel erg op z'n nek..

Als ie zou liegen over dat feestje zou het niet netjes zijn, maar een tip vraag er gewoon naar op een neutrale manier ipv m gelijk al te veroordelen...

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:44

wie zegt dat dat feestje een uur geleden was misschien is ie een week later dr opgezet of 4 weken later

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 11:56

Het idee om wat te gaan doen kwam van hem uit. Het idee om eveneen avondje daar te gaan zitten kwam van hem uit. En dan zit ik hem op zijn nek? Van mij hoefde het niet zo snel, wou gewoon eerst lekker appen en praten, maar toen het eenmaal op de planning stond was ik blij. Daarmee zit ik hem niet in de nek, ik wou gewoon weten hoe of wat omdat dat gewoon niet kwam..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:01

Natuurlijk is het allemaal niet leuk wat hij heeft gedaan, maar je blaast alles wel verschrikkelijk op. "gekwetst, een bad boy, mannen zijn allemaal *waslijst aan beledigingen*" . Je doet net alsof je de vader van je kinderen betrapt hebt in bed met de slet van de wijk. Het is gewoon een jongen die je hebt leren kennen en die blijkbaar niet zo enthousiast is als jij, om wat voor reden ook hij zich bedacht. Als hij zich al bedacht heeft want wat iemand zei, hoe weet je nu zo zeker dat dat feest effectief toen heeft plaatsgevonden?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 12:51

Omdat er bij stond dat ze vanavond (gister dus) een erg gezellige avond hebben gehad, en het een uur geleden op FB was geplaatst. En t is niet dat ik hem controleer xD dat verscheen zomaar op mijn timeline, en zo vaak zit ik al niet op FB, ik verveelde me..
Maargoed, daardoor weet ik dus dat t gisteravond was.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:56

Ik ben het niet eens met de reactie's dat jij het wat rustiger aan had moeten doen. Je zegt dat híj je gevraagd had om mee uit te gaan. Het is ook heel vervelend als hij zegt dat ie ziek is en dat hij dan naar een feestje gaat. Maar niet alle mannen zijn zo! Je komt vast nog genoeg leuke tegen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:57

Next ;)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 13:11

LoveUggs schreef:
Het idee om wat te gaan doen kwam van hem uit. Het idee om eveneen avondje daar te gaan zitten kwam van hem uit. En dan zit ik hem op zijn nek? Van mij hoefde het niet zo snel, wou gewoon eerst lekker appen en praten, maar toen het eenmaal op de planning stond was ik blij. Daarmee zit ik hem niet in de nek, ik wou gewoon weten hoe of wat omdat dat gewoon niet kwam..

Dan heb ik het verkeerd gelezen, maar dan is hij gewoon een laffe hond.