Ze zijn vaak ZÓ interessant om naar te kijken, kunnen je beste vrienden zijn, maar verder..
- denken vaak aan 1 ding.. (Zeg niet dat het bij sommige meiden/ vrouwen anders is maargoed)
- zijn vaak onwijs goed in liegen
- zijn te laf om je daarna de waarheid te vertellen
- draaien vaak om dingen heen..
- praatjes vullen geen gaatjes!
- en zo kunnen we wel doorgaan..
Ik word er nu zo moe van... Dit topic open ik eigenlijk vanwegen een jongen..
Vorige week heb ik hem ontmoed op de verjaardag van een van mijn beste vrienden.
Gelijk erna op FB opgezocht en al snel werd het whats app..
Hele gesprekken en de volgende dag afgesproken.
Gewoon om even te 'chillen'. Praten.
Erg gezellig, en die avond spraken we onze eerste 'date' af.
We zouden wat gaan drinken en waar was een verassing.
Deze 'date' zou vanavond plaatsvinden, maar maandag werd hij 'ziek'. Woensdag ben ik laat nog naar hem toegegaan voor een half uurtje. Ben langer onderweg geweest dan dat ik daar was.
Toen merkte ik al dat de sfeer anders was maar dacht da het tussen mijn oren zat.
Mijn laatste relatie was namelijk niet dat je kan zeggen goed..
Hij zei op de app alleen wel dat hij zin had in zaterdag.
De dagen erna was hij heel stil, en vrijdag vroeg ik hoelaat ik de volgende dag bij hem moest zijn. Antwoord: ben vandaag weer ziek naa huis gegaan dus weet het nog niet, app ik je morgen over.
Vandaag tot 4 uur gewacht maar geen bericht. Dus maar gevraagd hoe het ging en of het nog doorging vanavond. Antwoord: het is alleen maar erger geworden. Dus sorry gaat niet door..

Nou okee, beterschap blablabla had er iets liefs van gemaakt en dat meende ik ook. Antwoord: dankje xx
Dus was lekker met vrienden vanavond, en keek even op mijn Facebook.
En dan komt de waarheid op tafel.
Een foto, van een feestje, waarin hij getagd is. Ja dat kan. Tijdstip: een uur geleden.
Hmm pissig dus, maar vooral gekwetst. Hij was toch zo ziek?
Ben vooral boos over het feit dat ie gewoon niet eerlijk is. Vond het echt een leuke jongen, en na er jaar was ik blij weer een leuke jongen te zijn tegen grkomen.
Heel erg getwijfeld en toch maar het volgende gestuurd: van mij heb je geen last meer.
Ik kreeg een vraagteken terug. Dus een printscreen gemaakt en opgestuurd met daarbij; jij was toch ziek?
Geen reactie, wel gezien.
Nu alleen nog gezegd: kijk als je geen zin had ofzo had je het gewoon moeten zeggen. Maar ga niet liegen.
-geen reactie-
Ik ben gewoon zo boos, en gekwetst. Wat dat betreft liegt FB niet toch?
Na mijn vorige relatie ben ik flink vertrouwen in mensen en jongens verloren en dankzij mijn vrienden heb ik dat weer een beetje terug, maar hoe kan je mensen leren vertrouwen als je vertrouwen steeds word geschaad? Mijn oom ligt in het ziekenhuis, een tante van mij ook, gister een heftige documontaire over mijn vriendin Ximena, timing kon niet beter..
Ik heb zo'n hekel aan leugens... Heb je de ballen om te liegen over dingen, heb dan ook de ballen om wat te zeggen als je leugen tevoorschijn komt..
Sorry hoor voor mijn zeik bericht maar moest het echt kwijt..
Wat doe ik toch fout..? Of heb ik gewoon dat geluk dat ik altijd op die 'bad boys' val..?
Voor mij voorlopig geen jongens meer in elk geval.

*zucht*.