Sinds een aantal jaren zijn mijn zus en ik twee handen op één buik. We zijn beste vriendinnen, en ik weet dat ik altijd en overal kan rekenen op steun (emotioneel/financieel/praktisch) van haar, en omgekeerd. Nu wordt ze begin november 30.... Al jaren heeft ze gezegd: op mijn dertigste verjaar geef ik OFWEL een groot feest (maar ze staat niet graag in het middelpunt van de belangstelling, dus dat zag ik al niet meteen gebeuren), OFWEL lig ik op mijn dertigste onder een palmboom.
Zo gezegd, zo gedaan. Begin november vertrekken we (met een groepsreis) naar Sri Lanka voor drie weken!
Nu, de verjaardag zelf. We zitten in Sri Lanka op de dag dat ze verjaart, en ik wil toch graag iets doen/geven. Een echt grote cadeau is absoluut niet haalbaar, want het moet mee in de bagage. Echt praktische 'materiële' dingen heeft ze ook niet echt nodig. Ik dacht dus eerder aan iets zelfgemaakt/creatiefs.
Twee jaar geleden woonde ik in Praag, en toen heb ik stomweg een fotocollage in elkaar geprutst met een 7tal foto's van ons samen, met daarbij een zelfgeschreven kort gedichtje, hetgeen ik dan op haar facebook had geplaatst. Dat blijkt een treffer geweest te zijn (waarbij ze is beginnen wenen op het werk
). Ik was dus wel in die richting aan het denken, maar het moet natuurlijk wel anders zijn.Kan iemand me helpen? "Gewoon" een fotoboek vind ik wat te simpel, maar misschien met wat creativiteit (help!) kan dat nog wel leuk worden?