Ik heb al meerdere topics over restaurants in Utrecht gevonden hier op bokt maar nog niet helemaal wat ik zoek.
Ik mag woensdag eindelijk mijn pabo diploma in ontvangst nemen. We willen met de familie dan graag gezellig uiteten daarna. Nu zijn er in Utrecht en omgeving natuurlijk heel veel restaurants te vinden maar ik zie door de bomen t bos niet meer. Vooral omdat mijn zus allergisch is voor smaakversterkers en dus heel veel niet kan eten. Nu is biologisch vaak goed, maar ook daarin kan ik niet iets leuks vinden.
Budget; we hebben wel wat te vieren dus hoeft niet heel simpel te zijn maar beetje normale bedragen graag Dus iemand tips?
Bij de Heeren van Maarssen kun je lekker en gezellig eten en bij van tevoren aangeven is alles te bestellen zonder smaakversterker. Zit echter niet in de stad. Prijs is netjes, losse gerechten maar ook keuzemenus met voor hoofd en nagerecht voor 25 euro. Echt een gezellig restaurant met loungeruimte om evt uit te buiken
Nena_
Geplaatst: 05-10-13 09:56
Zelf ben ik ook allergisch voor smaakversterkers & nog veel meer haha. Maar bij http://www.sushi-goya.nl/ in Nieuwegein heb ik nergens last van, en het is super lekker + All You Can Eat Zeker een aanrader!
dblijham
Geplaatst: 05-10-13 09:56
"Vandaag" aan de A2 is een heel fijn buffetrestaurant met waanzinnig veel keus. Sushi, antipasti, wok, italiaans, vlees/vis etc. Veel dingen worden ter plekke vers klaargemaakt. Wel reserveren, het is behoorlijk populair. Kost geloof ik rond de 27 euro all-in, alcohol apart betalen.
Vandaag vind ik heerlijk, alleen zit daar in bijna alles wel smaakversterker. Alleen alles van de grillplaat zit geen smaakversterker en in de salades. Verder zit over bijna alles saus of kruiden waar helaas wel smaakversterker zit. Vind t ook niet een gezellig restaurant.
moonsparkle
Geplaatst: 05-10-13 10:05
Ik zou bij vandaag niet zo snel als gezin gaan eten, maar hoeveel mensen heb je in de familie? Ik vind het vooral geschikt voor wat grotere groepen. Het eten is heerlijk en ruime keus, maar persoonlijk vind ik een lopend buffet nooit zo gezellig omdat er dan telkens wel iemand weg is van tafel.
x_Anne_x
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-13 10:10
Bedankt voor de tips. Zal zo even de sites uitpluizen. We zijn met z'n 7en trouwens.
Aah ik zie hem! Mijn ipad maakte iets raars van de site geloof ik, Dank je,
CharlieVM
Geplaatst: 05-10-13 10:39
Probeer De Veiling eens. Naar mijn idee wordt daar veel met natuurlijke producten gekookt. In elk geval super eten, en fantastische bediening. Ik denk als je daar van te voren even overlegt over allergieën ze daar zeker rekening mee houden.
Tiggs
Geplaatst: 05-10-13 11:56
Ik vind De markt, Naast de markt en De zakkendrager altijd leuk! Beide in Utrecht centrum.