Sandisk geheugenkaart voor canon eos600d

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Sandisk geheugenkaart voor canon eos600d

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 09:00

Hallo!

Ik ben sinds gisteren blije bezitter van een canon eos600d, nu had ik bij bol.com gelijk deze geheugenkaart er bij besteld:
http://www.bol.com/nl/p/sandisk-extreme ... _role%3din

maar in plaats van die geheugenkaart heb ik deze meegeleverd gekregen:
http://www.bax-shop.nl/sd-kaart/sandisk ... 3godlgEAjg

Nu vraag ik me af, wat is nou een betere geheugenkaart? Ik ga zowizo straks even naar de klantendienst bellen want het prijsverschil is toch best wel wat. Maar als de 2de geheugenkaart beter is hou ik deze gewoon.

Even er bij vertellen dat ik merkte dat mijn video's haperde in het programma van canon waarmee ik ze kon afspelen. Wanneer ik ze op youtube upload is dit niet, kan dit met de geheugenkaart te maken hebben?

Alvast bedankt!!

Sani

Re: Sandisk geheugenkaart voor canon eos600d

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:12

Je hebt een klasse 6 kaart besteld. Die heeft een lagere wegschrijftijd (mb/S). Je hebt een klasse 10 gekregen? Klasse 10 hoort beter te zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:23

Inderdaad is class 10 de snellere, betere kaart. Maar ik schrik wel een beetje van de prijs bij Bol.com, ik wil je aanraden voor evt meer geheugenkaarten een goedkoper adres te zoeken.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 10:42

Oh haha heb ik even geluk :') , had ook gezien dat het vrij duur was, maar met de gratis en snelle levering heb ik het toch maar daar besteld. Nouja ik ga gewoon mijn mond houden in dat geval!

Frits2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:58

Om te filmen met je camera is klasse 10 beter. de opnames worden dan sneller weggeschreven naar je SD card.