Hallo Ik en mijn vriend zijn a.s woensdag 2 maand samen Ook al lijkt dat niet speciaal ik vind het wel en daarom wil ik iets speciaals kopen alleen weet ik niet wat.. Hebben jullie ideen?
In het begin is elke maand een feest. Maar ik denk dat het leuker is om hem te verrassen met een etentje, een uitgebreide door jou gemaakte maaltijd, een dagje uit of iets dergelijks. Ik zou de cadeautjes houden voor de echte mijlpalen, zoals 1 jaar verkering.
Mijn ex viert met haar vriendin ook elke maand geloof ik, hartstikke leuk toch? Mijn lief en ik gaan elke maand uit eten, cadeautjes doen we ook zonder speciale gelegenheid wel.
vuurneon
Geplaatst: 03-10-13 22:29
Iets leuks voor in bed
Of, waar ik altijd heel blij van word; dat er voor mij gekookt wordt en de afwas wordt gedaan
MelanieB
Geplaatst: 03-10-13 22:32
Limanade schreef:
Niks.. wat is er zo speciaal aan twee maanden? Ga je dan elke maand wat geven omdat ie het met je uithoud? Vind dat zo'n onzin altijd
Hier op LZP hebben we een centraal topic waar je ideeën op kunt doen voor cadeaus en dergelijke: [LZP] [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2 Daarom plaats ik hier een slotje.